عکس/ حمایت از عادل فردوسی‌پور در بازی‌های لیگ برتر

lokomotive ghatar.com ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۲۷۸

مجری برنامه ۹۰ امروز حمایت‌های دلگرم‌کننده‌ای را از درون و بیرون زمین بازی‌های لیگ‌برتر به دست آورد.

به گزارش قطار وبگردی؛ هواداران نساجی قائمشهر امروز در ورزشگاه حمایت جالبی از عادل فردوسی پور را نشان دادند. یکی از خانه های نزدیک ورزشگاه که ساکنان پرشوری هم دارد، به جایگاه VIP مشهور شده است. تماشاگران ویژه دیدار این تیم مقابل سپاهان امروز حمایتشان را از عادل فردوسی پور اعلام کردند.

حمایت از عادل فردوسی پور
 
در تبریز هم ساسان انصاری با گلزنی مقابل نفت آبادان، پیراهن شماره نود را به نشانه حمایت از برنامه عادل به هواداران و دوربین های تلویزیونی نشان داد.

حمایت از عادل فردوسی پور

بازیکن تیم تراکتور در خصوص شادی گلی که انجام داد و همچنین نشان دادن شماره ۹۰، بیان کرد: من می‌خواستم با این موضوع یادآوری کنم که خواستار بازگشت این برنامه با ۲۰ سال سابقه هستیم تا به کار خود با عادل فردوسی پور ادامه بدهد.

وی ادامه داد: برنامه نود با حضور عادل فردوسی پور جذابیت بالایی دارد و فکر می‌کنم باعث انگیزه بسیاری از فوتبالیست‌ها می‌شود. این برنامه می‌تواند بسیاری از مسائل فوتبال را مشخص کند و امیدوارم عادل فردوسی‌پور به زودی با قدرت بازگردد.

  جدول لیگ برتر در پایان هفته سیزدهم / پرسپولیس به یک قدمی استقلال رسید

امیدوارم مدیران صدا و سیما تجدید نظر کرده و با برگشت عادل فردوسی پور به پیشرفت فوتبال کمک کنند. فکر می‌کنم جای این برنامه و آقای فردوسی‌پور خالی است. واقعا ما فوتبالی ها و هواداران، جای خالی این برنامه را احساس می‌کنیم.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx