عکس/ چهره درمانده بهرام رادان روی پوستر «سونامی»

dell ghatar.com ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۱۴۲

پوستر بین‌المللی فیلم سینمایی «سونامی» با تصویری از بهرام رادان منتشر شد.

قطار وبگردی: پوستر فیلم سینمایی «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

بهرام رادان نیز با انتشار این پوستر، نوشت:
«پوستر بین المللی فیلم سینمایی «سونامی» برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر با طرحی از مهدی طالقانی رونمایی شد، اکران فیلم به احتمال زیاد تابستان امسال خواهد بود.»

فیلم سونامی

سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی، نویسندگی میلاد صدرعاملی و علی اصغری و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای نخستین بار سال گذشته در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

«سونامی» یک درام ورزشی است. محوریت داستان فیلمنامه دربارهٔ زندگی یک تکواندوکار است که در ادامه با اتفاقات مختلفی روبه رو می‌شود.

خلاصه داستان فیلم سونامی:

در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سرمربی و سه تن از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشته‌اند. این فرصتی است که خسروی، سرمربی قدیمی و کهنه کار بعد از سالها بازگردد و کار نیمه تمامش را به پایان برساند.

  استایل جنجالی بازیگران در اکران خصوصی جیران +تصاویر

عوامل سونامی:

بازیگران: بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، فرشته حسینی، رعنا آزادی ور، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری

تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی فیلمنامه‌نویس: میلاد صدرعاملی، علی اصغری و محمدرضا صدرعاملی مدیرفیلمبرداری: پیمان شادمانفر چهره‌پرداز: عباس عباسی طراح صحنه: امیرحسین حداد طراح لباس: غزاله معتمد تدوین: بهرام دهقانی صدابردار: مهران ملکوتی صداگذار: بهمن اردلان موسیقی: کریستف رضاعی جلوه‌های ویژه میدانی: ارشا اقدسی جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار عکاس: نوشین جعفری

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx