cafeh # ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۲۴

شهر مشهد مقدس با توجه به وجود بارگاه منور رضوی سالانه تعداد زیادی از مسافران و زائران را میزبانی میکنید از این رو انتخاب و رزرو هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد مناسب با کیفیت و قیمت مناسب و مهم تر فاصله کم تا حرم مطهر امری بسیار مهم و ضرروی برای مسافران این شهر مذهبی می باشد.در این مقاله تعدادی از هتل آپارتمان های مشهد را معرفی میکنیم و امکانات و قیمت و ویژگی های آن ها را با هم مقایسه میکنیم.

هتل آپارتمان پرستو مشهد : هتل آپارتمان پرستو مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد یک ستاره و کیفیت خیلی خوب می باشد که در خیابان امام رضا ۳ قرار دارد و حدود ۴ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. این مجموعه از جمله هتل آپارتمان مشهد تمیز و قیمت مناسب می باشد که دارای واحد های اتاق دو تخته  و اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد. این هتل آپارتمان در ۴ طبقه ساختمان دارای ۹۰ نفر تخت ظرفیت می باشد و فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد.

هتل آپارتمان سلاطین مشهد : هتل آپارتمان سلاطین مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد یک ستاره و کیفیت خیلی خوب می باشد که در خیابان امام رضا ۳ قرار دارد و حدود ۴ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. این مجموعه از جمله واحد های اقامتی مشهد تمیز و قیمت مناسب و نزدیک به حرم مطهر می باشد که دارای واحد های اتاق دو تخته  و اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد. این هتل آپارتمان در ۴ طبقه ساختمان دارای ۲۸ نفر تخت ظرفیت می باشد و فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد.

 

هتل آپارتمان وطن مشهد: هتل آپارتمان وطن مشهد که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است یکی از هتل آپارتمان های مشهد با کیفیت می باشد که  دارای واحد های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و پنج تخته می باشد و در خیابان امام رضا ۵ واقع شده است و حدود ۵ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای امکاناتی نظیر رستوران کافی شاپ لابی آسانسور سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و … می باشد و انتخابی خوبی جهت رزرو هتل آپارتمان مناسب در مشهد می باشد.

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد: هتل آپارتمان تعطیلات مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و بک کیفیت و بسیار نزدیک به حرم در مشهد می باشد که در میدان بیت المقدس خیابان اندرزگو ۱۵  قرار دارد و از دسته هتل آپارتمان های با کیفیت و قیمت مناسب مشهد میباشد که حدود ۲  دقیهق پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و انتخابی خوبی برای رزرو هتل در مشهد می باشد.

معرفی کلیه هتل آپارتمان های مشهد و اطلاعات کامل و جامع در لینک:  http://www.mashhadhotels.net/mashhad-hotel-apartment    وب سایت مشهد هتل نت که وب سایت تخصصی در زمینه رزرو هتل آپارتمان مشهد می باشد.

 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx