اقدام پلید راننده تاکسی اینترنتی با زن تهرانی

didi ghatar.com ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۲۰۴

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: راننده کینه‌ای پس از اخراج از شرکت تاکسی اینترنتی اقدام به انتشار شماره تلفن مسافر خود در سایت‌های غیر اخلاقی می‌کرد، دستگیر شد.

قطار وبگردی: سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری خانمی ۳۱ ساله ساکن تهران شکایتی مبنی بر انتشار شماره تلفن همراهش در کانال های غیر اخلاقی به پلیس ارائه داد و گفت مدتی است به صورت مکرر مورد مزاحمت تلفنی از سوی افراد مختلف واقع می‌شوم که پس از چندین تماس متوجه شدم که شماره همراهم توسط فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کانال‌های نامناسب و غیر اخلاقی منتشر شده است و متأسفانه آنها به تفکر اینکه بنده خودم اقدام به درج شماره همراهم نمودم؛ از من درخواست‌های نامتعارفی می‌گردد، این موضوع باعث بروز مشکلات روحی و روانی برایم شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بار روانی موضوع و احقاق حق شاکی، مأموران اقدامات فنی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند و پیگیری‌های پلیس و سرنخ‌های موجود، منجر به شناسایی هویت متهم که مردی ۳۱ ساله ساکن محله فردوس بود، شد.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: با بدست آمدن هویت متهم، شاکی به پلیس دعوت شد و در همان لحظه اول متهم را مورد شناسایی قرار داد و گفت چند روز پیش درخواست تاکسی اینترنتی از یکی از شرکت‌های تاکسی سرویس اینترنتی نمودم و پس از رسیدن به مقصد راننده مبلغی بالاتر از مبلغ متعارف از من گرفت و بنده هم موضوع را به مدیر سایت گزارش کردم و دیگر از اتفاقات بعدی آن و انگیزه متهم بی اطلاع هستم.

این مقام انتظامی گفت: مستندات بدست آمده به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارسال شد و پلیس با شناسایی محل اختفای متهم حوالی بلوار فردوس، در گام بعدی وی را دستگیر کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ افزود: متهم در مواجه شدن با مدارک و شواهد فنی، لب به اعتراف گشود و گفت شاکی مدتی پیش یکی از مسافرینم بود، پس از رساندن او به مقصد و گرفتن پول کرایه، از عملکرد من به مدیر سایت اعتراض نموده بود و همین باعث اخراج من از سایت تاکسی اینترنتی شد.

سرهنگ کاظمی بیان داشت: متهم در ادامه اعترافاتش با هدف انتقام‌گیری شماره همراه وی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان فردی نامناسب و با عناوین غیر اخلاقی منتشر کردم و حال از کرده خود خیلی پشیمانم و از شاکیه عذر خواهی می‌کنم.

رئیس پلیس فتا پایتخت در خاتمه اظهار داشت: پلیس پس از تکمیل تحقیقات و اعترافات متهم، پرونده را برای سیر مراحل قانونی به همراه شاکیه به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارسال کرد.
 

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 
منبع: رکنا

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx