پیشنهاد صیغه دختران ایرانی با حشدالشعبی توسط آخوند توییتری +عکس

lokomotive ghatar.com ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲) دیدگاه ۷۵۰۲

انتشار یک توییت به نام یک روحانی در فضای مجازی درباره ازدواج دختران ایرانی و نیروهای حشد الشعبی با واکنش‌های زیادی رو به رو شد؛ اما واقعیت ماجرا چه بود؟

وبگردی: طی یکی دو روز گذشته توییتی منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. توییتی منتسب به یک روحانی با نام جعلی «سید مصطفی حجازی» که طی آن با یک درخواست عجیب از دختران ایرانی هجمه زیادی را علیه گروه حشدالشعبی ایجاد کرد.

حشدالشعبی

این توییت، عکس العمل برخی رسانه‌ها و صفحات سلبریتی‌هایی مثل مهناز افشار را هم فراهم کرد تا در این رابطه موضع گیری کنند. حتی یکی از نزدیکان قاتل طلبه همدانی هم در فیلمی که در فصای مجازی منتشر کرده، مدعی شده که قاتل بعد از شنیدن این خبر جعلی، انگیزه قتل طلبه همدانی را پیدا کرده است.

اگرچه این خبرسازی‌ها قبلاً هم انجام شده بود، اما مدت زمان زیادی طول نکشید که صاحب عکس این اکانت جنجالی با انتشار یک فیلم و معرفی هویت اصلی خودش به نام «سید غفار دریاباری» از جعلی بودن اسم و این حساب کاربری خبر داد و با رد همه حرف‌های منتشر شده در آن توییت اعلام کرد که او هیچ وقت در این شبکه اجتماعی حساب کاربری نداشته‌است.

اگرچه ارتقای سواد رسانه‌ای در این زمینه نیاز امروز جامعه است اما در این‌میان نقش پلیس فتا در پیشگیری و برخورد با جرم‌ها نیز کمتر از مسئولان فرهنگی و فرهنگ‌سازی نیست.


حشدالشعبی
حشدالشعبی

حشدالشعبی


 

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx