lokomotive listenpersian.net ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ دیدگاه ۴۲۲۸

عروسی فرشید رفاهی، پسر ابیفرشید رفاهی پسرخوانده ابی (ابراهیم حامدی) روز (یکشنبه) با گریسل ازدواج کرد. عروسی پسر ابی در کلیسای سانفرانسیسکو در مکزیکوسیتی آمریکا انجام شد.

همسر فرشید، گریسل «grissca» نام دارد. گریسل یک دختر زیبای مکزیکی معتقد به دین مسیح است. به همین دلیل این آئین ازدواج در کلیسا انجام شد. در این مراسم برخی از چهره ها و خوانندگان مشهور ایرانی ساکن آمریکا از جمله ساسی مانکن، فرامرز اصلانی، شهرام آذر و.. نیز حضور داشتند.

فرشید رفاهی (حامدی) کیست؟

ابی (ابراهیم حامدی) خواننده ۶۹ ساله ایرانی، سالها قبل پس از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند ازدواج کرد. فرشید؛ فرزند مهشید است که بعد از ازدواج با ابی پسرخوانده، ابی شد. گفته می‌شود آغاز آشنایی آن‌ها با یکدیگر، در یکی از اجراهای ابی در گوتنبرگ بوده‌ است.

در سالهای اخیر فرشید کارهای مربوط به کنسرت های ابراهیم حامدی را انجام می داده است. گفته می شود فرشید رفاهی مدیر برنامه های ابی است و اکثر کارهای مربوط به آلبوم ها و انتشار آهنگ های این خواننده قدیمی نیز بر عهده اوست.

فرشید و گریسل از سال ۲۰۱۰ با هم آشنا بودند و امسال با هم ازدواج کردند. گرسیل تک دختر است و در بیشتر کنسرت‌های ابی، همراه فرشید بوده است. گریسل و فرشید بیشتر از ۹ سال است که با هم رابطه عاشقانه و صمیمی دارند.

«گریسل» مدل است و با برخی از کمپانی های تولید لباس همکاری دارد.
در این مراسم برخی از چهره ها و خوانندگان ایرانی ساکن آمریکا نیز حضور داشتند. در مراسم عروسی فرشید (فرزند ابی)، شهرام آذر (سندی)، ساسان حیدری یافته (ساسی مانکن) و … حضور داشتند.

برای تماشای فیلم عروسی پسر ابی روی عنوان کلیک کنید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx