abedi # ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۰۴

این درحالی است که قیمت طلا در این روز برخلاف قیمت نفت کاهش داشت و با چهار صدم درصد کاهش به قیمت ۴۱ دلار و دو سنت در هر گرم رسید.

به گزارش پول بانک ؛ امروز تغییرات زیادی در قیمت محصولات تاثیر گذار جهان اتفاق افتاد، قیمت نفت امروز ۳۱ اردیبهشت ماه افزایش داشته است، قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۴۱ صدم درصد بالا رفت و به قیمت ۶۳ دلار و ۴۷ سنت رسید. در این میان قیمت نفت خام برنت هم ۳۱ اردیبهشت ب فزایشا ۳۲ صدم درصد، به قیمت ۷۲ دلار و ۲۰ سنت رسید.

این درحالی است که قیمت طلا در این روز برخلاف قیمت نفت کاهش داشت و با چهار صدم درصد کاهش به قیمت ۴۱ دلار و دو سنت در هر گرم رسید.

این اتفاقات در بازار های جهانی از اتفاقات تاثیر گذار در بازار ایران بود ، در این میان قیمت ارز دلار در ایران افزایش داشت و به کانال ۱۳ هزار تومان رسید. به گزارش پایگاه خبری پول بانک و با در نظر گرفتن صرافی‌های بانک‌ها امروز ۳۱ اردیبهشت قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شد . همچنین خرید دلار از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان انجام می شد.

در این میان قیمت فروش یورو در صرافی بانک های ایران با قیمت ۱۵۶۵۰ تومان انجام می شد و قیمت خرید این ارز در ابزار ایران در صرافی های بانک ها با قیمت ۱۵۵۵۰ تومان انجام می شد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx