عکسی که باعث خشم و حمله هواداران بارسلونا به خانه «راکیتیچ» شد

dell ghatar.com ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۶۶۰

تحقیر تاریخی بارسا در زمین لیورپول و سپس حرکت عجیب راکیتیچ، یک روز پس از آن شکست تلخ، خشم رادیکال های بارسا را به دنبال داشت.

وبگردی: به نقل از آاس، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات، از سال ۲۰۱۴ برای بارسا بازی می کند و همواره یکی از مهره های کلیدی آبی اناری ها در بازی های بزرگ فصل بوده است. هرچند در یکی دو سال اخیر، شایعات جدایی او همیشه وجود داشته اما راکیتیچ بارها عنوان کرده است که هدفش ادامه کار در بارسلوناست.

راکیتیچ که یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه است، با حرکت روز چهارشنبه خود، خشم بسیاری از هواداران را برانگیخت.

یک روز پس از حذف ناباورانه بارسا از لیگ قهرمانان و تحقیر این تیم به دست لیورپول، عکس هایی از راکیتیچ در جشنواره سالانه شهر سویل منتشر شد. او همراه همسر و دو فرزند دخترش در این جشنواره شرکت کرده بود؛ در حالی که هواداران بارسا ساعات بسیار سختی را پشت سر می گذاشتند.

  پیروزی خفیف و مهم بارسلونا در بازی مرگ و زندگی با گلزنی «جانشین مسی»

راکیتیچ

راکیتیچ

این مساله بهانه ای شد تا گروهی از هواداران افراطی بارسا ملقب به “Boixos Nois ” روز جمعه مقابل درب خانه او تجمع کرده و از او توضیح بخواهند.

راکیتیچ پس از مشاهده این وضعیت از خانه خارج شده و تصمیم به صحبت با هواداران می گیرد. او در مواجهه با افراطی ها توضیح می دهد که تنها به دلایل خانوادگی در این جشنواره حضور پیدا کرده(همسر راکیتیچ اهل سویل است) و هرگز هدفش بی احترامی به هواداران نبوده است.

پس از دقایقی در نهایت او موفق به آرام کردن هواداران می شود و جمعیت که البته خیلی زیاد هم نبودند، پراکنده می شوند. آنها پیش از رفتن، راکیتیچ را سرزنش کرده و از او می خواهند که تعهد بیشتری به تیم داشته باشد و اینکه در بازی های باقیمانده لالیگا و نیز فینال کوپا دل ری جبران کند.

  بارسلونا ۲ - رئال‌مادرید ۳/ کهکشانی‌ها باز هم ال‌کلاسیکو را بردند

بارسا امشب در نوکمپ میزبان ختافه است و پیش بینی می شود که در طول بازی شاهد اعتراضات گسترده هواداران این باشگاه باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 
منبع: ورزش ۳

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx