ویدیو/روبوسی عموپورنگ با علی کریمی/ گزارشی از یک مراسم خیریه

baran ghatar.com ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ دیدگاه ۹۲۱

داریوش فرضیایی، علی کریمی و تعدادی زیادی از بازیگران در مراسم افطار خیریه مهر لیلا حضور پیدا کردند.

وبگردی: مرکز همایش‌های رایزن، شامگاه جمعه ٢٧ اردیبهشت و همزمان با یازدهمین روز ماه مبارک رمضان میزبان چهره‌های هنری، ورزشی، کودکان و خانواده‌های تحت پوشش خیریه مهر لیلا بود.

در ابتدای این مراسم سیدجواد رضویان و علی اوجی به عنوان مجریان این ضیافت، سخنانی را بیان کردند. لیلا بلوکات، موسس خیریه مهر لیلا هم با بیان اینکه کودکان تحت پوشش خیریه برای این مراسم لحظه شماری می‌کردند گفت: «در سال گذشته استقبال بسیار خوبی از سوی خیرین و حامیان داشتیم و به لطف پروردگار در سال جاری نیز به تعداد این حامیان و خیرین افزوده خواهد شد.»

استندآپ کمدی بخش دیگری از این مراسم بود که اجرای آن را امیر کربلایی زاده برعهده داشت. داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) هم دقایقی برای کودکان حاضر در مراسم شعرخوانی کرد.

این مراسم با حضور چهره‌های شاخصی چون علی کریمی، مجید مظفری، مهران غفوریان، همایون اسعدیان، مازیار میری، مرجانه گلچین، فریباکوثری، شهره سلطانی، محسن ابراهیم زاده، بهنام بانی، حمید هیراد، ماکان بند، سیاوش خیرابی، هلیا امامی، محمد مسلمی، داریوش فرضیایی، ایوب آقاخانی، سیدجواد رضویان، مستانه مهاجر، مهدی فرد قادری، علی کاظمی، محمد قدس، حسین پارسایی، علی اوجی، فرزاد فرخ، نسیم ادبی، سیدعلی ضیاء، محسن مسلمان، امیرمحمد متقیان، امیر کربلایی زاده، برادران کاظمی(گروه دکور)، گروه هنری سون، حسین فرح بخش، محمد نصیری، شجاع خلیل زاده، سروش رفیعی و تعدادی از خیرین، مددجویان و حدود ٢٠٠ نفر از کودکان تحت پوشش خیریه مهرلیلا به همراه خانواده آنها برگزار شد.

  دفاع جانانه کریم باقری از علی کریمی

در فیلمی که داریوش فرضیایی از این مراسم منتشر کرده است، او در کنار علی کریمی نشسته و به شوخی به علی کریمی می‌گوید: «امیدوارم که شما نگویید از کودکی برنامه‌های من را می دیدید» که علی کریمی پاسخ می‌دهد: «بله ما از بچگی که هیچ الان هم می‌بینیم، آخرین برنامه هم «محله گل و بلبل» بوده است.»
 

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 
منبع: خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx