دیدار جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر با رییس جمهور/عکس

baran ghatar.com ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ دیدگاه ۷۷۹

دیدار صمیمانه و ضیافت افطار حسن روحانی (رئیس‌جمهور) با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف شامگاه شنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار شد.

در دیدار و ضیافت افطار حسن روحانی (رئیس‌جمهور) با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حسین انتظامی (رئیس سازمان سینمایی)، مدیران بخش‌های مختلف وزارت ارشاد، مدیران عامل خانه سینما، تئاتر، موسیقی و تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

در این جلسه هنرمندان عرصه‌های مختلف نکاتی درباره وضعیت امروز فرهنگ و هنر کشور مطرح کردند و حسن روحانی نیز به سخنان آنها گوش داد.

مسائلی همچون حضور بیشتر هنرمندان ایرانی از رشته‌های مختلف در نمایشگاها و برنامه‌های فرهنگی، هنری، موسیقی و سینمایی بین‌المللی، فراهم شدن فضای مناسبتر برای فعالیت هنرمندان، توجه بیشتر نسبت به حقوق صنفی هنرمندان و رفع دغدغه‌های معیشتی، درمانی و بیمه‌ای اصناف مختلف هنری، تأمین امنیت شغلی، افزایش هزینه‌های تولیدات آثار هنری و لزوم حمایت دولت، ضرورت فعالیت بیشتر رایزن‌های فرهنگی ایران در کشورهای خارجی برای فراهم کردن شرایط معرفی آثار هنری، فرهنگی، مد و لباس و صنایع دستی ایران در نمایشگاه‌ها و بازارهای جهانی ازجمله درخواست‌ها، پیشنهادات و مطالب مطرح شده در این جلسه بود.

  اگر این اتفاق زمان روحانی رخ می‌داد…

منبع: ایسنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx