فیلم / دیالوگ جنسیِ هیولای مدیری که حاشیه ساز شد

didi ghatar.com ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۳۴۰۶

پخش سکانسی از سریال «هیولا» حاشیه ساز شد. در بخشی از قسمت جدید این سریال، دیالوگ بازیگر خردسال که یک شوخی جنسی محسوب می‌شود، باعث حاشیه‌هایی در فضای مجازی و انتقاد کاربران شد.

 
سریال هیولا مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۱۷ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید و پخش آن از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (دوشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام می‌شود.

هیولا ششمین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی بعد از سریال‌هایی همچون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره می‌باشد.

بازیگران سریال هیولا

سریال شبکه نمایش خانگی هیولا با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد،محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است.

سریال هیولا درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌شان و ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود.
 

  احمدی‌نژاد: اجازه پخش سریال قهوه تلخ مهران مدیری را من گرفتم

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx