ادعای خاله نرگس درباره عوامل برنامه تلویزیونی خبرساز شد

baran ghatar.com ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۴۵۹

دیروز ویدئویی از صحبت های آزاده آل ایوب (خاله نرگس) مجری برنامه های کودک تلویزیون در شبکه های اجتماعی منتشر شد که ادعایی عجیب را مطرح می کرد.

وبگردی: او گفته است: «من در سازمانی کار می کنم که برای فرستادن صلوات و دعا برای فرج امام زمان(عج) در برنامه کودک بازخواست شدم! همیشه گفته ام چرا باید در کشور اسلامی برای فرستادن صلوات بازخواست شوم؟!»

خاله نرگس
 
ویدئوی صحبت های او در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت و نظرات مختلفی درباره آن منتشر شد. برخی کاربران با اظهار تأسف برای سازمان صداوسیما، از غلبه تفکرات عرفی در این سازمان نوشتند و از هشتگ #صداوسیمای_سکولار استفاده کردند. در مقابل گروهی دیگر از کاربران، صحبت های او را غیرقابل هضم خواندند و نوشتند وقوع چنین اتفاقی در سازمان صداوسیما باورکردنی نیست.
 
تهیه کننده تکذیب کرد
ساعتی بعد از انتشار این ویدئو، تهیه کننده برنامه «رنگین کمان» در گفت وگویی، توضیحاتی مفصل درباره صحبت های آل ایوب داد و گفت: «در تمامی برنامه ها ایشان در انتهای برنامه اجرای بخش مناجات را نیز داشته اند. تاکنون هیچ بازخواستی از طرف این جانب که مسئول برنامه هستم و مدیران در این باره صورت نگرفته است. بروز این گونه حاشیه سازی و بی اخلاقی در قالب اظهارنظر غیرواقعی را پس از تغییر مجری متصور نبودیم.»
 
آل ایوب صحبت هایش را اصلاح کرد
آزاده آل ایوب دیروز در گفت وگویی ، صحبت های خود را تعدیل کرد. در حالی که به نظر می رسید بازخواست او به دلیل خواندن دعای فرج، از جانب مدیران شبکه یا مدیران سیما بوده، اما آل ایوب در مصاحبه خود، ماجرا را متوجه مسئولان صداوسیما ندانست و گفت: «…هیچ وقت نگفته ام مدیران سازمان صداوسیما بلکه این بازخواست ها و مؤاخذه ها همیشه از سوی عوامل کارهای کودک بوده است.»
 
او همچنین گفت: در فضای مجازی، با استنباط شخصی شان نوشته شده که این مجری ممنوع الکار است. آل ایوب همچنین درباره آینده کاری خود گفت: «من اصلاً نمی دانم آیا برنامه دیگری خواهم داشت یا در ادامه به «رنگین کمان» هم اضافه خواهم شد باید منتظر بمانیم که دست اندرکاران چه تصمیمی می گیرند.»
 

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx