حمله حسین راستگویی با درفش به ۶۰ زن تهرانی! +فیلم و عکس لحظه حمله

didi ghatar.com ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۴۴۹۹

جلسه دادگاه حسین راستگویی متهم ۴۱ ساله که به وسیله درفش (چاقو) ایجاد رعب و وحشت و جرح عمدی در بین زنان تهرانی می‌کرد، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

حمله با درفش به زنان تهرانی
 
قاضی مقیسه با بیان این مطلب گفت: متهم حسین راستگویی، ۴۱ ساله متأهل و ساکن تهران از طریق ایراد جرح عمدی نسبت به تعداد بیش از ۶۰ نفر از بانوان تهرانی در نقاط مختلف شهر تهران با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت می‌کرده است.
 
قاضی مقیسه افزود: با شکایت ۶۰ نفر از شکات، رسیدگی به این پرونده بصورت علنی در حال رسیدگی است و پس از رسیدگی رأی نهایی در مهلت مقرر قانونی صادر خواهد شد.
 
به گزارش فارس، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در دوم آبان‌ماه سال گذشته اعلام کرده بود: در پی چندین فقره جرح بانوان در مناطق مختلف شهر تهران توسط راننده موتورسیکلت با استفاده از یک جسم تیز، اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این متهم در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد.
 

 
وی افزود: کارآگاهان با اقدامات فنی، سرانجام این شخص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در منطقه خانی آبادنو تهران، در ساعت ۲۳ روز سه شنبه یکم آبان ماه سال گذشته دستگیر شد.
 
حمله با درفش به زنان تهرانی
 
متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به ارتکاب جرم اعتراف کرده است.
 

  عمل شیطانی با دختر نوجوان با وعده خواستگاری

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 
منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx