انواع برندهای سیم و کابل در بازار

dell ghatar.com ۱۲ تیر ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۵۹

ایران یک کشور تولید کننده سیم و کابل است. علت اولیه این است که ایران، معادن مس سرشاری دارد. بر همین اساس حتی، شرکتهای تولید کننده سیم و کابل، از نظر جغرافیایی بیشتر در نزدیکی معادن مس، احداث شده‌اند. کارخانجاتی چون خراسان و کرمان و یزد و ...، کارخانجات تولید کننده مطرح سیم برق و کابل برق هستند.

خرید سیم و کابل
 
قیمت کابل برق در برندهای مختلف متفاوت است. برندهای سیم و کابل را بشناسید و در خرید و فروش سیم و کابل حرفه‌ای عمل کنید.
 
شرکت سیم و کابل خراسان: یکی از قدیمی‌ترین و مطرح‌ترین برندهای سیم برق و کابل برق در ایران، سیم و کابل خراسان است. این برند امروزه به افشار نژاد معروف است. سیم و کابل های ساختمانی این برند، سال‌ها در ایران فروخته شده اند و از استاندارد خوبی برخوردارند. استانداردهای سیم و کابل خراسان، باعث شده که این برند، در پالایشگاهها و پتروشیمی‌ها و نیروگاها، همیشه جزء یکی از وندورها باشد. سیم برق خراسان البته در بازار، تقلبی هم دارد. خراسان را با انواع پیشوندها و پسوندها، تولید می‌کنند و به نام همان خراسان معروف می‌فروشند.
 
شرکت صنایع سیم و کابل کرمان و کاویان: این برند، یکی از مطرح ترین برندها در زمینه کابل آنتن است. کابل آنتن کرمان صادراتی، شاید معروفترین کابل آنتن موجود باشد و تمامی محدوده‌های فرکانسی را بتواند پوشش بدهد.
 
شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور: این برند در بازار به البرز معروف است. برندی که در بسیاری از مصارف بزرگ پالایشگاهی، همیشه مطرح است.
 
شرکت کابل مازندران: کابل‌های زوجی تلفن و آیفون این شرکت در بازار بسیار معروفند.
 
سیم و کابل‌های دیگری در بازار هستند نظیر راد افشان، هادی برق، ماوند، ری افشان، و … که به نسبت از سطح قیمتی پایین‌تری برخوردارند.
 

چه سیم و کابلی بخریم؟

در خرید کابل و سیم، به چند چیز باید توجه کنید: استاندارد، غیر تقلبی بودن، انتخاب فنی مناسب.
 
شما اگر سیم و کابل را نشناسید، و یا شخص یا شرکت یا فروشگاه مورد اعتمادی را نشناسید، به احتمال قوی، در بازار جنس تقلبی خواهید خرید. جنس تقلبی و اصل را در سیم و کابل، سخت می‌توان شناخت. برای خرید جنس اصل، دندان طمع را بکشید، قیمت نمایندگی‌ها را که بعضا بالاتر از سطح بقیه هستند بپذیرید و از آنها بخرید.
 
از برندهای مطرحی استفاده کنید که از استاندارد واقعی بودن آنها مطمئن باشید یا لا اقل بدانید که برندی که میخرید، استاندارد نیست.
 
در هنگام خرید، قیمت برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید، دلیلی ندارد که شما بالاترین قیمت را برای خرید سیم و قیمت کابل برق، پرداخت کنید. در فروش سیم برق و کابل، برندهای مطرح که همه استاندارد هستند و می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند، بعضا تا ۴۰ درصد با هم اختلاف قیمت دارند. این اختلاف قیمت نتیجه برندینگ است و می‌توانید با انتخاب درست و خرید سیم و کابل مناسب، قیمت کابل و قیمت سیم را متعادل در بیاورید.
 
فروشگاههای اینترنتی، یکی از بهترین مراجع تصمیم‌گیری در این زمینه هستند. با دیدین محصولات با مشخصات فنی کامل و دقیق، به راحتی و در آرامش می‌توانید محصولات را با هم مقایسه کنید، برندها را با هم مقایسه کنید و قیمت‌ها را استعلام بگیرید.
 
یکی از مناسب‌ترین فروشگاههای اینترنتی که در فروش اینترنتی سیم و کابل در لاله زار مطرح هستند، فروشگاه کالای برق لاله زار است. فروشگاه لاله زار با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت اینترنتی در این زمینه، فروش سیم و کابل را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. بهترین قیمت سیم و کابل، ارسال سریع به سراسر تهران و سراسر کشور، ارائه لیست قیمت کابل و لیست قیمت سیم و کابل با برندهای مختلف، از خدمات ویژه این فروشگاه اینترنتی است.
 
در فروشگاه لاله زار، محصولات دیگری چون لامپ‌های ال ای دی، چراغ سقفی ال ای دی، پنل توکار و روکار و پروژکتور ال ای دی نیز با ضمانت‌های یک تا دو سال به فروش می‌رسند.
 
لامپ‌های ال ای دی، امروزه بخش قابل توجهی از بازار را در دست گرفته‌اند و عموم مردم در حال تعویض لامپ‌های قدیمی خود به لامپ ال ای دی هستند.این لامپ‌ها، می‌توانند با طول عمر بیشتر، همزمان، نور سالم‌تر و با کیفیت‌تری از لامپ‌های قبلی ارائه دهند.
 
فروش لامپ ال ای دی، قیمت لامپ ال ای دی، خرید چراغ سقفی، قیمت هالوژن سقفی ال ای دی، همه و همه در فروشگاه لاله زار انجام می‌شوند. انتخاب لامپ‌های ال ای دی و معادل کردن آنها با لامپ‌های کم مصرف و رشته‌ای و هالوژنی گذشته، خیلی روتین و قابل دسترس شده است. با مراجعه به فروشگاه لاله زار به آدرس اینترنتی www.lalezaar.com و انتخاب منو لامپ‌های ال ای دی با انواع لامپ و چراغ و پنل و پروژکتور ال ای دی آشنا شوید. سیم برق، کابل برق، قیمت آنها، مشاوره در خرید کابل برق و استعلام قیمت کابل برق را از فروشگاه لاله زار بخواهید.
 
رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx