دستگیری مردی که زنش را طعمه مردان کرده بود

lokomotive ghatar.com ۱۷ تیر ۱۳۹۸ دیدگاه ۸۴۹

اوایل اردیبهشت ماه امسال درپی تماس تلفنی مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در جریان وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از سوی دو مرد و یک زن قرار گرفته و برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

وبگردی: با حضور مأموران در محل و ثبت شکایت، با دستور مقام قضائی رسیدگی به پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و درپی آن شاکی که مردی ۳۵ ساله بود، در اظهارات خود به کارآگاهان، گفت: در ساعت ۱۷:۳۰ روز سوم اردیبهشت ماه در محدوده بزرگراه ستاری با خودروی سواری‌ام در حال حرکت بودم که یک خانم جوان را به عنوان مسافر به مقصد یوسف آباد سوار کردم. در بین راه سر صحبت میان ما باز شد تا اینکه زن جوان پیشنهاد دوستی به من داد و من هم پذیرفتم. در همین هنگام، ناگهان راننده یک دستگاه خودروی سواری که یک نفر هم سرنشین داشت، جلوی خودروی مرا گرفت و با سلاح سرد به سمت من حمله ور شد و فریاد میزد که با زن من چیکار داری. این افراد با جوسازی که ایجاد کرده بودند کلیه اموال من را سرقت کرده و متواری شدند.
 
رسیدگی به این پرونده ادامه داشت تا اینکه هنگام تحقیقات مقدماتی پرونده‌های مشابه دیگری به این پایگاه ارجاع شد که در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه سرقت و پایش‌های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه زوج زورگیر را در جنوب تهران شناسایی کنند.
 
با شناسایی مخفیگاه این افراد تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم برای دستگیری متهمان با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه آنان اعزام شده و مدتی مخفیگاه زوج زورگیر را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه موفق شدند در پنجم تیر ماه امسال، هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه سوم منتقل کنند.
 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد: این زن و شوهر در بازجویی‌های انجام شده به ۲۵ فقره سرقت با همکاری هم دستشان اعتراف کردند. متهم اصلی پرونده در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که بیشتر سوژه‌های سرقت را از بین رانندگان جوان مرد انتخاب و با طعمه قراردادن همسرش اقدام به زورگیری یا سرقت از رانندگان کرده‌اند.
 

  جزئیات حمله وحشیانه ۲ مرد زورگیر به خانم منشی اراکی +فیلم صحنه

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 
منبع: ایسنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx