فیلم/عاقبت پرتاب آب دهان به مسافران از لابلای درب واگن مترو

baran ghatar.com ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۸۰۸

مسافر گستاخی که از لابلای درب واگن مترو به صورت یکی از مسافران آب دهان پرتاب کرده بود به سزای عملش رسید.

مسافر گستاخی که از لابلای درب واگن مترو به صورت یکی از مسافران آب دهان پرتاب کرده بود به سزای عملش رسید. این مرد جوان در حالی که مقابل درب تقریباً بسته شده بود در یکی از واگن‌های قطار به صورت یک مسافر دیگر در داخل قطار آب دهان پرتاب کرد، با واکنش خشمگینانه او مواجه شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مسافر را در حالی که در مقابل درب نیمه بسته یکی از واگن‌ها ایستاده است نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که مسافر دیگر داخل واگن قطار و روبروی این مرد جوان ایستاده است او ناگهان از لابلای درب واگن به صورت وی آب دهان پرتاب می‌کند.

مرد جوان که خیال می‌کرد به علت بسته شدن درب واگن کاری از دست مسافر داخل قطار برنمی‌آید، اما ناگهان غافلگیر شد. مسافر خشمگین داخل قطار ناگهان درب واگن را باز کرد و بیرون پرید. در این ویدئو مشاهده می‌شود که مسافر عصبانی پس از خروج از قطار به سمت این مرد جوان حمله‌ور می‌شود و در حالی که او را کف سکوی ایستگاه قطار سرنگون کرده بود چند مشت پیاپی به صورت او می‌کوبد. در این ویدئو مرد جوان که از شدت ضربات مشت روی سکوی ایستگاه مترو نیمه بیهوش شده و قادر به حرکت نبود، دیده می‌شد.

  اینجا اروپا نیست، مترو شیراز است +عکس

گفتنی است؛ این حادثه در ایستگاه ۳۴ خیابان منهتن شهر نیویورک آمریکا رخ داد.
 

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: آخرین خبر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx