تفریحات آبی سرزمین موج‌های آبی مشهد با تورهای مشهد

dell ghatar.com ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۴۳۱

آن چیزی که این روزها می تواند شور و هیجان تفریحات آبی را به حد بی پایانی در شما به اوج برساند، استخر ها نیستند. بلکه پارک ‌های آبی هستند که با هدف ایجاد هیجان در تفریحات آبی ساخته می شوند.

پارک های آبی با خلاقیت در ادغام المان های شهربازی در فضای استخری به خوبی توانسته اند در خلق هیجانات خاصی که تا تجربه نکنید باوری از آنها نخواهید داشت، موفق باشند. پارک های آبی از زمان ایده تا همگانی شدن مورد استقبال عموم مردم بوده و هستند. در ایران نیز پارک آبی زیاد داریم که یکی از بهترین آنها را می توان در پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد پیدا کرد.

سرزمین موج‌های آبی مشهد

در روز های گرم تابستان در تور مشهد چه تفریحی می تواند شیرین تر از تفریحات آبی باشد. از شنا در دریا و رودخانه ها گرفته تا در یک حوض محقر در خانه ‌ای کوچک. البته خیلی سال است که دیگر می‌ شود تفریحات آبی را در دل شهر های شلوغ و پر تراکم امروزی به راحتی پیدا کرد. به هر حال استخر و شنا در آن جزء ساختار های پذیرفته شده در هر شهری است. اما این استخر ها فقط می ‌توانند تفریحی آبی، در حد و اندازه ی یک شنای معمولی و یا شیرجه ای بلند و آب تنی مختصری را برای شما فراهم آورند. امکانات جانبی نیز مانند سونا و جکوزی اساسا شور و هیجان خاصی ندارد. آن چیزی که این روز ها می تواند شور و هیجان تفریحات آبی را به حد بی پایانی در شما به اوج برساند، استخر ها نیستند. بلکه پارک ‌های آبی هستند که با هدف ایجاد هیجان در تفریحات آبی ساخته می شوند. پارک های آبی با خلاقیت در ادغام المان های شهربازی در فضای استخری به خوبی توانسته اند در خلق هیجانات خاصی که تا تجربه نکنید باوری از آنها نخواهید داشت، موفق باشند. پارک های آبی از زمان ایده تا همگانی شدن مورد استقبال عموم مردم بوده و هستند. در ایران نیز پارک آبی زیاد داریم که یکی از بهترین آنها را می توان در پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد پیدا کرد.
 
به گزارش سفر باتو ، پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد به خوبی می تواند لذت بودن در یک پارک آبی حرفه ای و استاندارد در حد و اندازه های مقبول جهانی را برای شما به ارمغان بیاورد. این سطح از امکانات و استاندارد در کنار توانایی در تولید هیجانات خاص را به سختی می توان در دیگر پارک های آبی کشور پیدا کرد.
 
لذت سفر با هیجان پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد
سفر برای لذت بردن است و این لذت را هیچ انسان معقولی منکر نمی ‌شود. از دیدار اقوام تا بازدید بنا های تاریخی و مناظر طبیعی و ساختار های عظیم انسانی گرفته تا زیارت رفتن و خرید کردن و شب گردی های دلنشین در طول سفر. اما چه کسی می تواند لذت تفریحات آبی در سفر هایش را ندید بگیرد؟! سرزمین موج های آبی در شهر مشهد با همین هدف جذاب است که مورد استقبال مسافران خراسان قرار دارد و تقریباً در نگاه هر کسی که راهی خراسان می شود، در خیل فراوان اهداف زیارتی و گردشگری، جایی هم برای سرزمین موج های آبی در نظر خواهد گرفت.
 
البته شاید این فضا فقط در حد برنامه باقی بماند و خیلی هم رنگ و بوی واقعیت به خودش نگیرد، اما نشان دهنده ی جایگاه مهم تفریحات آبی در انتهای ذهن هر مسافری است. تفریحات آبی آن هم از نوع پارک آبی می تواند در هر سفری تجربه ی شیرینی باشد که همراه با خاطرات دلنشین سفر تا سال ها در یاد ها باقی خواهد ماند. از این رو اگر می خواهید که همراه با سفر های زیارتی تا ایرانگردی خود لذت داشتن یک شب دریایی را در دل مشهد مقدس داشته باشید می توانید راهی پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد بشوید.
 
آنچه برای هیجان در پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد خواهیم یافت
پارک آبی با ایده ی ادغام سرسره در آب پیوند خورده است. چرا که اساسا سقوط از یک ارتفاع آنهم در همراهی با سرسره ها بسیار هیجان انگیز است و این هیجان بسیار بیشتر و شیرین تر می شود اگر در انتهای سرسره همراه با شیرجه در آبی بسیار باشد. پس سرسره های آبی محوریت در هر پارک آبی هستند. پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد از تنوع بسیار بالایی در سرسره های آبی برخوردار است. انواع سرسره های مستقیم تا پیچ در پیچ، آهسته یا سرعتی، ارتفاع کم یا ارتفاع زیاد و… .
 
تنوع در انواع سرسره های پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد می تواند پاسخ گوی هر سلیقه ‌ای باشد. از طرفی می‌ تواند برای هر کسی که به دنبال تنوع در این تفریح است، اوج هیجان را بسازد. این همه در کنار شبیه سازی رودخانه ‌های خروشان و حتی ساحل دریا، در فضای پارک آبی به خوبی شیرینی هیجان این پارک آبی را دو چندان می کند.
 
شما در پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد می توانید تجربه های متنوعی از تفریحات آبی را داشته باشید. تیوپ سواری روی موج ها، سقوط آزاد در آب، جکوزی سرد و گرم و حتی حمام ترکی از جمله امکانات بی نظیر در مجموعه ی پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد می باشد. از جمله بهترین و شاید جذاب ترین این تفریحات می ‌توان به سرسره ی ترنادو اشاره کرد که نوعی سرسره ارتفاع بالا و گروهی است. این سرسره می تواند شوق تفریحات آبی همراه با دوستانتان را دو چندان کند. از امکانات مهیج سرزمین موج های آبی مشهد نمی توان به راحتی در یک مقاله ی ساده سخنی آورد. این هیجانات تجربه کردن را طلب می کند. پس در سفر های خراسان خود تجربه ی هیجان پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد را از یاد نبرید.

  فیلم باورنکردنی زورگیری خشن از جوان مشهدی/لباسش را هم بردند

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx