ارزان‌ترین بلیط هواپیما کیش را چگونه پیدا کنیم؟

dell ghatar.com ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۷۰

ایرلاین های مختلفی برای سفر هوایی به کیش قابل انتخاب هستند. هر کدام از این ایرلاین ها جهت خرید بلیط هواپیما کیش معایب و مزایای خاص خود را دارا هستند که باید ببینید برای شما کدام مورد حائز اهمیت است.

مسلما ایرلاین مخصوص این منطقه یا همان کیش ایر باید ایرلاینی باشد که اول از همه نظر شما را به خود جلب کند. این ایرلاین که جزو ایرلاین های برتر کشور نیز محسوب میشود متعلق به این منطقه بوده و با هدف جذب مسافران داخلی و مسافران خارجی محدوده خلیج فارس تاسیس شده است لذا هدف این ایرلاین کامل مشخص بوده و برای جلب رضایت مشتریان خود سعی میکند تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن ارائه کند.

بلیط هواپیما کیش

یکی از مقاصد پر طرفدار داخلی برای تعطیلات به خصوص تعطیلات بهاره جزیره ی کیش در خطه ی جنوبی کشور است. بهترین راه برای رفتن به این جزیره زیبا و پر از جاذبه خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی است. امروزه با توجه به استقبال مسافران و همچنین بالارفتن قیمت ارز در کشور هزینه ی بلیط های هواپیمایی نیز افزایش پیدا کرده است.

بلیط هواپیما کیش
 
طبق اطلاعات بدست آمده از جاهای دیدنی کیش، این جزیره:
“یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس و مناطق دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است؛ که اغلب آن را مروارید خلیج فارس می نامند. جزیره کیش که از زمان هخامنشیان، تحت سلطه ایرانیان بوده است. امروزه سومین مقصد گردشگری پرطرفدار در آسیای جنوب غربی، پس از دبی در امارات متحده عربی و شرم الشیخ در مصر است. این جزیره جزء مناطق آزاد ایران بوده، و گردشگران خارجی برای ورود به این جزیره نیازی به دریافت ویزا ندارند. اما پس از ورود به فرودگاه کیش برای مسافران خارجی و بدون ویزا، مجوزی با اعتبار ۱۴ روزه برای اقامت در جزیره توسط مقامات کیش صادر می شود. ”
سفر کردن در زمان های خاصی مثل تعطیلات نوروز موجب می شود تا هزینه های مربوط به سفر شما نسبت به سایر روزها کمی گران تر شود. اما ترفندهایی در این خصوص وجود دارند که به شما کمک میکنند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و از سفرتان لذت ببرید.
یکی از این ترفندها پیدا کردن بلیطی با قیمت پایین تر است. حال این سوال مطرح می شود که چگونه می توان بلیطی ارزان تر برای رفتن به جزیره کیش پیدا کرد. در این مقاله سعی داریم تا به شما راهکارهایی را برای خرید بلیط ارزان‌تر کیش ارائه کنیم پس تا پایان مقاله خبرگزاری مهر با ما همراه باشید.

  بهترین سواحل برای گردشگری در فصل زمستان

بلیط هواپیما کیش
 
ترفند اول:
بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند بلیط مورد نظر خود را حتما در تاریخ تعیین شده داشته باشند و یا افرادی که نمی خواهند تا کارهای خود را دقیقه ی نود انجام دهند اقدام به خرید بلیط کیش بسیار زودتر از موعد سفر خود می کنند این امر موجب میشود تا بلیط هواپیما خود را در ارزان ترین حالت خریداری کنند. چرا که هر چه به زمان پرواز نزدیک می شود، قیمت بلیط بیشتر می شود.
 
ترفند دوم:
خرید بلیط به صورت گروهی و یا تکی در قیمت بلیط تاثیرگذار است پس اگر به صورت جمعی قصد سفر به کیش را دارید بهتر است تا در این باره تحقیق کنید و گاها خوب است تا از ایرلاین های مختلف به سمت کیش پرواز کنید و در مقصد یکدیگر را بیابید.
 
ترفند سوم:
همانطور که اعلام کردیم هزینه ی بلیط کیش در زمان های خاص گران تر از سایر روزها است. برای خرید بلیط ارزان تر کیش بهتر است تا در روزهای میانی هفته، ماه و سال اقدام کنید چرا که بسیار ارزان تر خواهد بود.
 
ترفند چهارم:
همانطور که گفتیم کیش یکی از مقاصد پرطرفدار داخلی علی الخصوص در تعطیلات نوروزی است لذا قیمت بلیط های کیش در این زمان ها افزایش میابد پس سعی کنید تا از رفتن به این جزیره در تعطیلاتی از این دست خودداری کنید.

بلیط هواپیما کیش
 
ترفند پنجم:
حتما شما هم نام بلیط های سیستمی و چارتری را شنیده اید. همواره قیمت بلیط های چارتری ارزان تر از بلیط های سیستمی است پس بهتر است تا در هنگام خرید بلیط هواپیمای کیش نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کنید. ممکن است بپرسید که بلیط چارتری و سیستمی چیست؟
 
بلیط چارتری:
ایرلاین ها تعدادی از صندلی های پرواز خود را به آژانس ها و افراد چارترکننده می فروشند و این افراد در عوض موظف می شوند این صندلی ها را برای پرواز پر کنند. تفاوت دیگری که این بلیط ها با بلیط های سیستمی دارند این است که اگر کنسل شوند ( از طرف مسافر ) هیچ پولی به شما بازگردانده نمی شود. هم چنین قیمت بلیط برای همه سنین یکسان است.
 
بلیط سیستمی:
این بلیط ها توسط خود ایرلاین ها و فرودگاه ها به فروش می رسند. هزینه ی بیشتری دارند اما برای سنین مختلف هزینه ها یکسان نیست. در هنگام کنسل کردن می توانید بخشی از پول خود را باز پس بگیرید.
اما به طور کلی بلیط های چارتری توسط آژانس ها و بیشتر در قالب تور به فروش می رسند، از این جا می توانید اقدام به خرید و مقایسه خرید بلیط هواپیما کیش بکنید.
 
ترفند ششم:
از پروازهای مستقیم استفاده نکنید. بله دیرتر به مقصد میرسید اما ارزان تر. پروازهایی که چند توقف در مسیر دارند قیمت پایین تری نسبت به پروازهای مستقیم دارند.
 
ترفند هفتم:
از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید. این بلیط ها در سایت های مختلفی ارائه میشوند که میتوانند هزینه بلیط را تا میزان قابل توجهی پایین بیاورند.
 
ترفند هشتم:
بسیاری از ایرلاین ها بابت پروازهای دو طرفه هزینه ی کمتری نسبت به پروازهای یک طرفه دریافت میکنند پس بهتر است تا در این باره قیمت ها را چک کنید و از این ترفند استفاده کنید.

  جزییات سهمیه بندی جدید بنزین اعلام شد

بلیط هواپیما کیش
 
ترفند نهم:
امروزه سایت ها و نرم افزارهای متعددی برای آگاهی از اخرین قیمت بلیط ها وجود دارد بهتر است به این سایت ها سری بزنید و از این قیمت ها اگاهی پیدا کنید و ارزان ترین بلیط کیش را خریداری کنید.
 
ترفند دهم:
به میزان مجاز با خود بار حمل کنید. بله بسیاری از ایرلاین ها برای حمل بار بیش از حد مجاز هزینه ی بیشتری علاوه بر هزینه ی بلیط از مسافر دریافت میکنند لذا بهتر است تا از بردن وسایل اضافی خودداری کنید.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx