برای انتخاب یک خودکار تبلیغاتی چه نکاتی باید رعایت کنیم؟

dell ghatar.com ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۳۳۸

یکی از رایج ترین و کم هزینه ترین هدایای تبلیغاتی که همه ما با آن آشنایی داریم، خودکار است و امروزه هر فردی از آن استفاده می‌کند.

رپورتاژ آگهی
همچنین ممکن است حداقل یکبار از این خودکار تبلیغاتی با خود همراه داشتیم و از آن استفاده می‌کردیم و روی آن نام یک محصول، برند، خدمات یا مشخصاتی از آن‌ها چاپ شده بود. این روش امروزه همچنان در حال تکرار است و اینطور که معلوم است اعتبار و ارزش خود را از دست نداده است.
 
خودکار یک نیاز ضروری برای هر فرد است و تقریبا همه افراد همراه خود یک خودکار برای یادداشت کردن موارد روزانه، نوشتن دسته چک، نوشتن شماره تلفن، انجام کارهای بانکی و غیره دارند. تا زمانی که نیاز به خودکار همچنان جزو نیازهای ضروری باقی بماند، خودکار تبلیغاتی و چاپ تبلیغات بر روی خودکار نیز بازدهی و تاثیر گذاری خود را خواهد داشت.
 
انتخاب یک خودکار تبلیغاتی مناسب
همانطورکه گفتیم چاپ تبلیغات بر روی خودکار تبلیغاتی ارزان تر از انواع هدایای تبلیغاتی است. اما به این نکته توجه کنید که کیفیت یک هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان با ماندگاری بالا، تاثیر بیشتری در رونق کسب و کار شما دارد. یک خودکار با جنس نامرغوب هرگز نمی‌تواند برند شما را آنطور که شایسته است در ذهن مخاطب ثبت کند. ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر به فکر تهیه و خودکار تبلیغاتی برای برند خود هستید حتما این نکات را به خاطر داشته باشید:
۱- از جوهر مرغوب استفاده شده باشد
۲- جنس بدنه
۳- داشتن ظاهری زیبا
۴- سایز و خوش دست بودن خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی چند مدل دارد؟
خودکار تبلیغاتی هم مانند سایر هدایای تبلیغاتی جنس و نوع متفاوتی دارد و معمولا مدیران با توجه به هدفی که از تبلیغ خود دارند آن را به مخاطبان هدیه می‌دهند. مدیران با توجه به نوع تبلیغ و هزینه مد نظر می‌توانند نام شرکت و برند خود را بر روی آن چاپ کنید. . به عنوان مثال خودکارهای فلزی و نسبتا لوکس را به مشتریان وفادار و مشتریان خاص خود اهدا می‌کنند. اما برای حجم بالای تبلیغاتی مثل اهدای هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه ها، همایش ها و غیره خودکار تبلیغاتی را برای مخاطبان و مشتریان خود به منظور تبلیغات محصول یا خدماتشان انتخاب می‌کنند.
 
ست مدیریتی تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

خودکار تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از زیباترین هدایای تبلیغاتی برای افراد خاص محسوب می‌شود و به علت چند تیکه بودن کاربردهای بسیاری برای این محصول وجود دارد. بنابراین ست مدیریتی تبلیغاتی بهترین انتخاب است. زیرا با توجه به بخش‌های مختلفی که این ست ها دارند و با انتخاب شما اضافه یا حذف می‌شوند، می‌تواند جزو کاربردی ترین وسایل شخصی یک فرد یا یک مدیر قرار گیرد و نام تجاری شما را در ذهن آن ها ثبت کند.

شما می‌توانید با چاپ لوگوی شرکت و برند خود بر روی این ست مدیریتی تبلیغاتی به راحتی در جهت تقویت بازاریابی برند خود حرکت کنید. برای انتخاب ست های مدیریتی جنس و نوع و ارزش هدایای تبلیغاتی شما براساس سمت شخصی که مورد نظرتان است انتخاب شده و می توانید با بررسی های لازم یک هدیه بسیار کاربردی و مناسب را به مخاطب خود بدهید.
 
ست مدیریتی برای چه افرادی مناسب است؟
ست مدیریتی با وجود داشتن ظاهری زیبا و کارآمد، قیمت بالایی ندارد و یک هدیه خاص و منحصربه فرد برای هدیه به اشخاص مدیریتی استفاده می‌شود. ست مدیریتی با وجود ظاهر بسیار زیبا و ارزش بالایی که دارند معمولا خیلی گران قیمت نیستند و می‌تواند جایگزین هدایای گرانقیمت و در عین حال غیر کاربردی برای مدیران و مسئولان ارشد باشد. ست مدیریتی همانطور که از نام آن ها پیداست برای کارمندان ارشد و مدیران بیشتر از سایرین مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا جنس و نوع و ارزش آن را بر اساس سمت شخص می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید. جنس این ست های مدیریتی تبلیغاتی می‌تواند ازچرم مصنوعی، چرم طبیعی، فلز و غیره باشد که یک هدیه بسیار کاربردی و مناسب است.
 
فولدر تبلیغاتی چه کاربردهایی دارد؟
از کاربردهای فولدرهای تبلیغاتی می‌توان به نگهداری و محافطت و یا بطور کلی برای جمع آوری اوراق اداری شرکات در یک فولدر تبلیغاتی کاغذی و استفاده آن بعنوان تبلیغات و ارائه به مشتری کارد دارد . از جمله اوراقی که میتوان در داخل فولدر قرار داد می‌توان به سربرگ و تراکت و کارت ویزیت و بروشور و کاتالوگ‌های تک صفحه ای و چند صفحه ای و سی دی معرفی شرکت اشاره کرد .

خودکار تبلیغاتی

قیمت فولدر تبلیغاتی
قیمت چاپ فولدر نسبت به گرماژ و جنس کاغذ یا مقوا مصرفی در ساخت آن فولدر متغیر است بصورتی که در بیشتر موارد از کاغذ های گلاسه ۲۵۰ یا ۳۰۰ یا ۳۵۰ گرمی استفاده می‌شود و اگر بخواهیم فولدره مقاوم تری داشته باشیم باید قیمت بیشتری بدیم و شاهد کیفیت بالاتری باشیم و از مقواهای ایندلبرد ۳۰۰ و ۳۵۰ گرمی در ساخت فولدرها استفاده کنیم. مقواهای ایندلبرد به دلیل مقاومت بیشتر یاید با ماشین‌های چاپ مخصوص چاپ شوند و در بیشتر موارد شاهده قیمت ۲ برابری در چاپ مقوا این فولدرها نسبت به کاغذهای گلاسه خواهیم بود.
 
چاپ تبلیغ بر روی فولدر تبلیغاتی
سرعت چاپ برای استفاده در فولدرهای تبلیغاتی تاثیر بسیار بالایی در کیفیت آن دارد. چاپ فولدر بستگی به مراحل چاپ و خدمات تکمیلی چاپ فولدر دارد. بتابراین هر مقدار مراحل تولید کمتر باشد چاپ فولدر فوری با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
 
نکات مهم برای انتخاب یک طرح فولدر تبلیغاتی
• در مدل‌های قدیمی فولدر تبلیغاتی بیشتر از یک عکس مرتبط با موضوع به عنوان بک گراند طرح استفاده می‌شد. اما امروزه امکان طراحی هر مدل با طرح‌ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید در این طرح ها از لوگو شرکت یا برند خود استفاده کنید.

• از نوشتن متن زیاد روی فولدر پرهیز کنید و تنها به یک شعار تبلیغاتی و لوگو بسنده کنید، داخل فولدر هم اگر نیاز است تنها به یک آدرس و وب سایت اکتفا کنید.

• مهمترین نکته در طراحی فولدر تبلیغاتی استفاده از رنگ‌های پنتون و ساختگی است، از این رو تاکید می‌کنم اگر برای مشتری ایرادی ندارد با اندکی هزینه بیشتر از چاپ چهار رنگ منصرف شوید و طراحی را به گونه ای انجام دهید که تنها از دو رنگ در آن استفاده شود.

• سعی کنید به عنوان یک طراح، پیشنهاداتی در مورد چاپ فولدر تبلیغاتی به مشتری خود منتقل کنید مانند استفاده از روکشهای مختلف، یووی های متنوع و رنگ‌های پنتون که به زیبایی و لاکچری بودن کار کمک بسیاری خواهد کرد.
 

خودکار تبلیغاتی

 
مجموعه تبلیغاتی سهیل با بیش از ۱۲ سال سابقه کار مستمر، در زمینه طراحی ،‌ چاپ ، حکاکی لیزری ،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان عزیز را داشته باشد.

مجهز بودن این مجموعه به طراحان حرفه ای در زمینه تبلیغات خدمتی است که در راستای تبلیغات و برند سازی از مجموعه شما با افتخار تقدیم می کنیم .
ارتباط با تبلیغات سهیل: آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی،کوچه مشیر الخلوت غربی،کوچه خوئی، پلاک ۵ ، واحد ۲، شماره دفتر فروش: ۳۶۰۵۵۹۹۸-۰۲۱، همراه: ۰۹۱۲۵۱۰۶۳۶۸
 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx