احمدی‌نژاد: برنامه‌ای برای انتخابات ۱۴۰۰ ندارم

baran ghatar.com ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۰۷

محمود احمدی نژاد گفته است که برای انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری برنامه‌ای ندارم.

احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت که برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری ایران در دوره سیزدهم برنامه ای ندارم و تابع نظر مردم هستم.

وی از توافق هسته‌ای ایران با ۵+۱ انتقاد کرد و افزود: اگر من بودم هرگز این توافق را امضا نمی‌کردم. من هرگز زیر بار امضای چنین چیزی نمی‌رفتم، اما خب شرایط متفاوت است.

رئیس جمهور سابق ایران همچنین درباره مذاکره با آمریکا و پیشنهادش به خبرنگار آمریکایی با تاکید بر اینکه خود در دوران ریاست جمهوری اش بارها اعلام کرده خواهان مذاکره است گفت: من پیشنهاد مذاکره ندادم. خبرنگار پرسید که شما مذاکره می‌کنید. گفتم بله. من نفس مذاکره را تأیید کردم. امروز هم معتقدم باید با گفت‌وگو مسائل را حل کرد. خدا انسان را خلق کرده و به آن‌ها عقل و سخن داده که مسائل خود را با گفت‌وگو حل کنند، نه با اسلحه. زبان اسلحه زبان انسانی نیست. مسأله‌ای که با اسلحه حل شود، ظاهرش حل شده. اصل مشکل هنوز باقی است.

  جزئیات نامه سعید جلیلی به رهبری/ از برجام خارج شویم

احمدی نژاد همچنین گفت: هر فردی ممکن است سلطه گر باشد حتی یک فرد مذهبی و اگر به دنبال صلح جهانی هستند، راه آن به رسمیت شناختن حقوق ملت‌هاست. تفکر سلطه تفکر شیطانی است؛ از سوی هر که هم باشد تفاوتی ندارد، حتی یک شخصیت مذهبی.

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: برترین ها

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx