گمانه زنی های عجیب درباره گم شدن طلبه جنجالی اینستاگرام‎

didi ghatar.com ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۴۸۱

خبری در فضای مجازی منتشر شد که سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه برادرش و یک تن دیگر مفقوده شده‌اند.

حید اشتری از فعالان رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الآن که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.»

سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه برادرش و یک تن دیگر مفقوده شده‌اند

تکذیب خبر دستگیری صدر الساداتی و برادرش
در همین رابطه روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت خبر دستگیری صدرالساداتی و برادرش را که در فضای مجازی منتشر شده بود تکذیب کرد.
به گزارش روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی منتشر شده است به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضائی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.
سید روح‌الله صدرالساداتی نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری است. او جوانترین عضو خبرگان به حساب می آید.
برادر روح الله صدرالساداتی یعنی مهدی صدرالساداتی که از چهره های مشهور در فضای مجازی است و برادرش را همراهی می کرده و هیچ خبری از او نیز در دست نیست.
اطلاعیه مجلس خبرگان درباره مفقود شدن صدرالساداتی
مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه ای درباره مفقود شدن صدرالساداتی منتشر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح الله صدرالساداتی؛ نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می باشد.
استاندار قم:‌ وضعیت آقایان صدرالساداتی در حال پیگیری است
استاندار قم گفت:‌ دستور پیگیری وضعیت آقایان صدرالساداتی به مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم داده شده و این موضوع در حال رسیدگی است.
بهرام سرمست بیان کرد: تاکنون مطلبی در این خصوص به استانداری قم گزارش نشده است اما موضوع توسط اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری قم در حال پیگیری می‌باشد.
ربایش برادران صدرالساداتی منتفی است
یک منبع مطلع می‌گوید که احتمدل ربایش برادران صدرالساداتی منتفی است.
این منبع آگاه گفت: احتمال ربایش برادران صدرالساداتی که از روز چهارشنبه مفقود شده اند، منتفی بوده و ارزیابی نهادهای ذیربط بر اختفای اختیاری و هدفمند آنان به عنوان گزینه اصلی قابل پیگیری تاکید دارد.

  راز شوکه کننده مدل مشهور+ تصاویر تکان دهنده

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: آخرین خبر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx