بازدید از شش جاذبه محبوب با بلیط هواپیما

dell ghatar.com ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۹۲

موزه ملی مالزی: این بنای با شکوه در خیابان دامانسرا در کنار در یاچه‌ی باغ شهر قرار دارد، دارای جاذبه ها و مجموعه هایی تاریخی در خود می‌باشد که نمود کاملی از فرهنگ و تمدن مالزی را می‌توان در آنجا مشاهده کرد.

معماری و طراحی پیچیده و شگفت‌انگیز موزه ملی خود یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر به شمار می‌رود که برگرفته از سبک مالایی قدیم است. در این موزه می‌توان از سه طبقه و در مجموع چهار نمایشگاه اصلی دیدن نمود.

به ترتیب از دوران ما قبل تاریخ و عصر فلزات، سپس از آثار گرانبهای تاریخی مربوط به این طرف را می‌توان تماشا کرد. داخل تالار ها نیز معماری بینظیر داشته وحتی در و دیوار ها دارای کاشی کاری ها و کنده کاری های چشم نوازی میباشد . اثار جالبی از زندگی مردم گذشته وسایل زندگی و پیشه ی مردم ، لباس های ستنتی ، وسایل در یانوردی و ماهیگیری ، ظروف با ارزش و زیور الات زنان ، و سایر چیزهای جالب دیگری به معرض نمایش درامده اند . در حیاط موزه هم چند وسیله باستانی مانند ارابه های مورد استفاده در گذشته گرفته تا وسایل حمل و نقل ی مانند لوکوموتیو ها به چشم میخورند .همه روزه میتوانید از ششصبح تا نه شب از این مجموعه بارارزش دیدن کنید . قیمت بلیط هواپیما آنلاین را حتما در سایت راه بهر اه چک کنید.
 

ارتفاعات کوالا

بلندی های کوالالامپور یکی از جاهاییست که میتوانید برای رهایی از گرام و هیاهوی شهر خود را مهمان کنید . لذت بردن از مناظر و پدیده های طبیهی و سریبز و بکر ، نشستن در فضایی آؤام ودنج ، بازدید از معماری ها و خرابه های باستانی ، میتواند از قسمت های مهم گردش شما در تپه های کوالا باشد . ارتفاعات کامرون که در اواخر قرن هجدهم میلادی کشف شد جزو این منطقه میباشد که مشخص شده در انجا مردم باستان چای میکاشتند و با کشاورزی زندگی خود را میگذراندند.

در این بلندی ها هر انچه از زیبایی های خداوند است میتوانید ببینید از پروانه های زیبا ورنگارنگ گرفته تا پرنده های اواز خوان ، باغ های معطر و پر گل ، باغ های توت فرنگی و زمین های گلف و خانه در یاچه از دیدنی هاییست کهحتما توصیه میکنیم برایشان وقت بگذارید .

تپه فریزر بخش دیگر این مکان میباشد که بوسیله ی فردی که اهل اسکاتلند بود کشف شد و نامش را از وی گرفته است. این بخش از ارتفاعات شهر بعد از کامرون در قرن نوزدهم کشف شده و در ان میتوانید ویلاهای ییلاقی و سنتی را ببینید که واقعا در محیطی سرسبز و دلپذیر همگان را برای اقامت وسوسه میکنند. جالب است بانید برخی از این خانه ها برای اقامت مسافران اجاره داده میشوند و علاوه بر داشتن ارامش و بهره بردن از بهترین اب و هوا میتوانید سری به آبشار های زیبای منطقه بزنید و در رستوران های انجا و فروشگاه های مواد غذایی خود را به بهترین و خوشمزه ترین غذاها ی مالایی مهمان کنید .به علاوه امکاناتی مانند باشگاه گلفو چند زمین بازی نیز در تپه فریزر وجود دارد . بلیط هواپیما چارتر ارزان را در سایت ببینید.
 

آکواریوم KLCC

تماشای ماهی ها و موجودات زیر دریا و اقیانوس ها آن هم در مالزی که دسترسی به آب های دریا و اقیانوس آرام را دارد میتواند بسیار جالب باشد . در اکواریوم کوالالامپور گونه های کمیابی از آبزیان و خزندگان نگهداری میشوند که بازدیدش را حتما برای همه پیشهاد میکنیم .در این مجموعه برخی از ابزیانی که مختص زندگی در اعماق اقیانوس ها هستند وجود دارند ، همچنین در بخش های مختلفش میتوانید ویدئوهایی نادر به همراه توضیحات کامل از زندگی جانورانی را مشاهده کنید که هرگز ندیده بودید . در برخی جاها میتوانید به ماهی ها غذا بدهید و در بخشی مجزا میتوانید اموزش غواصی ببینید و غواصی کنید .گفتنیست این اکواریو ماز بزرگترین و مشهور ترین های آکواریوم در دنیا میباشد. برای رزرو هتل و خرید با کارت شتاب می توانید از سایت دیدن کنید.
 

دهکده فرانسوی

در حدود یک ساعتی از کوالالامپور به دهکده ای شگفت انگیز و نوستالژی بنام دهکده فرنسوی ها میرسید که با داشتن ارنفاعی در حدود هشتصد متر از سطح دریا آب و هوایی دلچسب و خنک داشته و محلی های انجا به ان برجابا هیل میگویند . در ان خانه ها کوچک جذاب و معماری ها در عین حال برگرفته از سبک اروپایی میباشد .صبح ها مه صبحگاهی مناطق دهکده را فرا گرفته و شب ها هوا سرد میشود .میگویند عین این دهکده روستایی بنام کولمار نیز در فوانسه وجود دارد که حتی مصالح به کار رفته در انها مشابه هم میباشد .پس از بازدید از بافت جنگلی و خانه ای منحصر بفرد و پدیده های خیره کننده در این روستا میتوانید با کمی پیاده روی به دهکده ای دیگر با بافتی ژاپنی به نام دهکده ژاپنی برسید که مکانی ارام با معماری کاملا بودایی ست و امروزه محل زندگی و پناهگاه حیواناتی مانند خوگوش و گوزن ها میباشد .به علاوه میتوانید در این دو منطقه هم از غذاهای فرانسوی در رستوران های انجا تست کنید ، با محلی ها گلف بازی کنید ، در مراسم چای ژاپنی شرکت کرده و هم چشمه های اب گرم انجا را کشف کرده و از نزدیک خرگوش های بامزه و گوزن های خجالتی را ببینید . بلیط هواپیما و روزرو هتل را آنلاین تجریه کنید.
 

ساحل باگان لالانگ

یکی از مشهور ترین و پر مخاطب ترین ساحل هاییست که در استان سلانگور در نزدیکی کوالالامپور واقع شده است . هم مناطقی برای پیک نیک خانواده ها و استراحت افراد دارد و هم بسیار تمیز است با اینکه خیلی شلوغ میشود خیلی هم به ان رسیدگی شده و به همین دلیل مورد بازدید خانواده ها و جوانان میباشد . در ان ویلاهای روی آب ساحلی ساخته شده و اقامتگاه های دیری با قیمت های متنوه و امکانات مختلف مناسب هر سلیقه ای وجود دارد .حتی مردم محلی نیز زیاد به این ساحل می ایند و در ان فعالیت هایی مانند شنا و ماهیگیری رواج دارد . میتوان در کنار ساحل بادبادک بازی کرد ، و به سایر تفریحات ساحلی که در انجا مهیا شده پرداهت و ساعات خوشی را در کنار نسیم خنک دریا به دور از گرما و هیاهوی شهر گذراند .خرید بلیط هواپیمای چارتری خارجی لحظه آخری را باید از طریق سایت راه به راه امتحان کنید.
 

ساحل چراتینگ

یکی دیگر از سواحل پر طرفدار ومحبوب توریست ها در تور مالزی مست که جایی ایده آل جهت آفتاب گرفتن است و هر ساله افراد بسیاری از نقاط دور برای افتاب گرفتن به این ساحل می ایند .در این منطقه جذاب بساط تفریحات مهیح و فعالیت های ورزشی همواره به راه بوده و میتوان در انجا از کارهایی مانند جت اسکی ، کایت سواری ، اسکی روی آب ، شنا و قایق سواری در مدل های مختلف لذت برد . کافه های بینطیر و زنده ای دارد و شب ها برنامه های شاد و مفرح به همراه موزیک زنده در رستوران هایش برپا میشود و میتوان تا نیمه های صبح در کافه ها و غذاخوری های انجا ماند و خوش گذراند . در روز هم میتوان علاوه بر استفاده از امکانات ساحلی در کنار درختان نخل و جنگل های اطراف پیاده روی کرد و عکس های بینظیر و خاطره انگیزی از تک تک لحظاتتان تهیه کنید .ساحل چراتینگ در استان پاهانگ در شمال غرب کوالالامپور واقع است . رزرو هتل انلاین و خرید بلیط هواپیما را به راحتی با چند کیلیک انجام دهید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx