شبیه سازی بازدید گوگل و بهبود جایگاه در serp

dell ghatar.com ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۵۷۰

اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید حتما تا به الان روی گوگل سرمایه گذاری هایی کرده اید و با راه های بالا آمدن یک وبسایت در گوگل آشنا هستید.

امروز میخواهیم در مورد تاثیر بازدیدهای یک سایت روی نتایج و نحوه درست خرید بازدید گوگل با شما صحبت کنیم . همانطور که میدانید گوگل به رفتار کاربران در سایت بسیار اهمیت میدهد و سایتی که کاربران زیادی با اکشن های خوب داشته باشد را به صدر میرساند . اما ما چگونه میتوانید از این معیار در جهت بهبود رتبه سایت خود استفاده نماییم؟

بازدید گوگل

با توجه به مهم بودن تعداد و رفتار کاربران در سایت ما باید به هر شکلی که شده است کاربران زیادی را به سمت سایت خود بکشانیم و آنها را مجبور کنیم تا مدت زمان قابل توجهی در سایت ما بمانند و در صفحات ما به نحو مناسبی گردش نمایند . یک راه تحقق این امر تبلیغات و کارهای بازاریابی است ، شما میتوانید با تبلیغات بنری در سایت های بزرگ ، ایجاد کمپین در اینستاگرام و بنرهای بزرگ در سطح شهر کاربران را به سمت خود بکشانید تا بتوانید سئو سایت خود را مقداری کاهش دهید ، اما هزینه کارهای تبلیغاتی و بازاریابی بسیار سنگین است و شاید توان تقبل همچین هزینه هایی نداشته باشید . اما راه دیگه ای هم وجود دارد ؟

خبر خوش برای شما این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و برنامه نویسی های پیشرفته سایت ها و ربات هایی ساخته شده اند که بازدیدهایی را با شاخص های کاملا طبیعی شبیه سازی میکنند ، به شکلی که گوگل مقداری شک نمیکند که این بازدیدها ربات هستند . شما میتوانید با ارسال بازدید های طبیعی از ربات ها رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید ، اما در خرید بازدید گوگل در سایت ها توجه کنید زیرا که گوگل قوانین سخت گیرانه ای را جهت جلوگیری از این تقلب اعمال کرده است . در ادامه به معرفی برخی از شاخص های بازدید طبیعی میپردازیم :

شاخص هایی که باید در خرید بازدید گوگل رعایت کنید بسیار زیاد است و اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم ، میتوانیم به user agent ، ip ، isp ، os و نحوه رفتار کاربر در سایت اشاره کنیم . توجه کنید که ui کار بسیار مهم میباشد و آن سیستم بازدید زن باید بتواند در سایت اسکرول کند و به صفحات مختلف برود و کاملا مثل یک انسان در سایت عکس العمل نشان دهد .

توجه کنید که در صورت واقعی بودن بازدید گوگل شما باید بتوانید این بازدیدها را در بخش google webmaster tools performance مشاهده نمایید . یک پیشنهاد دوستانه اینکه سایت خود را به گوگل آنالیتیکس مجهز نمایید و در زمان سفارش به آن بروید و رفتار بازدید های ارسالی و تمام موارد گفته شده در بالا را زیر نظر بگیرید ، حال وقت آن است که این رفتارها را با رفتارهای یک کاربر عادی مقایسه نمایید تا به نحوه عملکرد آن سایت و یا نرم افزار پی ببرید .

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx