یک خوابگاه دخترانه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

dell ghatar.com ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۷۷

ممکن است برای مدت زمان کوتاه یا بلندی مجبور شوید که در شهر دیگری به دور از شهری که در حال حاضر در آن سکونت دارید، زندگی کنید. آن وقت است که باید به دنبال یک خوابگاه یا پانسیون مناسب در آن شهر بگردید.

پانسیون سعادت خوابگاه دختران

این شرایط بیشتر برای دانشجویان پیش می‌آید به گونه‌ای که پس از شرکت در آزمون کنکور در دانشگاهی که در شهر دیگری دور از آن‌ها قرار دارد، قبول می‌شوند که برخی از آن‌ها به رفتن به شهر دیگر و ادامه تحصیل در دانشگاهی که در آن شهر قرار دارد، تن می‌دهند و تمامی سختی‌های آن را اعم از دوری از خانواده و سکونت در خوابگاه می‌پذیرند اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند در شهر خودشان در دانشگاه‌های آزاد شرکت کنند اما با هیچ یک از این سختی‌ها روبه‌رو نشوند. به هر حال درصورتی که دانشجو هستید و قرار است برای ادامه تحصیل به شهر دیگری بروید یا تصمیم دارید برای کار کردن به شهر دیگری سفر کنید و تا مدت زمانی در آن شهر بمانید به یک خوابگاه یا پانسیون مناسب در آن شهر نیاز دارید.

توجه داشته باشید که سکونت در یک خوابگاه یا پانسیون مناسب، از نظر روانشناسی تاثیرات زیادی بر روی افراد دارد به ویژه دانشجویان دختر که نسبت به دانشجویان پسر از احساسات و روحیه لطیف‌تری برخوردار هستند. درواقع محیط مناسب پانسیون دخترانه می‌تواند بخشی از استرس‌ها و نگرانی‌های دختران را از جهات مختلف شامل: دوری از محیط خانواده، دروس سخت و پیچیده و نحوه مطالعه دروس در خوابگاه، کاهش ‌دهد. بنابراین پیدا کردن یک پانسیون یا خوابگاه مناسب از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما شما برای اینکه بتوانید بهترین پانسیون را پیدا کنید باید ویژگی‌های یک پانسیون خوب را بدانید. بنابراین ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را ویژگی‌های یک خوابگاه دخترانه مناسب آشنا کنیم.

ویژگی‌های یک خوابگاه دخترانه مناسب

 
اجاره بهای پانسیون دخترانه باید متناسب با امکانات آن باشد

پانسیون سعادت خوابگاه دختران

به اولین چیزی که قبل از پیداکردن یک پانسیون و خوابگاه خوب باید توجه کنید مدت زمانی است که قصد دارید در آن اقامت داشته باشید چراکه اکثر دانشجویان متناسب با سال‌های تحصیل خود باید مدت زمان طولانی را در خوابگاه بمانند و هر ماه اجاره بهای آن را پرداخت کنند از این‌رو اکثر پول خود را باید برای اجاره بهای خوابگاه هزینه کنند. بنابراین متناسب با مدت زمانی که قرار است در یک خوابگاه بمانید باید سعی کنید خوابگاه یا پانسیونی را پیدا کنید که اجاره بهای مناسبی داشته باشد. البته همانطور که می‌دانید اجاره بهای خوابگاه براساس امکانات و تجهیزاتی که در اتاق‌های آن موجود است، تعیین می‌گردد. اما شما باید متناسب با بودجه‌ای که دارید یک خوابگاه یا پانسیون مناسب پیدا کنید چراکه اگر قرار باشد برای چندین سال اجاره بهای بالایی را به خوابگاه پرداخت کنید با کمبود بودجه روبه‌رو خواهید شد. بنابراین اولین ویژگی یک خوابگاه دخترانه مناسب این است که از قیمت مناسبی متناسب با امکاناتی که دارد برخوردار باشد.
 
سطح امکانات و بهداشت اقامتگاه دخترانه باید قابل قبول باشد
سطح مناسب امکانات و به ویژه بهداشت در یک خوابگاه یا پانسیون، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی آن است. فراموش نکنید که قرار است مدت زمانی را چه به صورت کوتاه مدت و چه به صورت بلند مدت در محیط خوابگاه سپری کنید بنابراین خوابگاهی که آن را انتخاب می‌کنید باید امکانات مناسبی داشته باشد و از سطح بهداشت قابل قبولی نیز برخوردار باشد. البته لازم است بدانید که میزان بالای اجاره بها به این معنا نیست که سطح امکانات و بهداشت در یک خوابگاه خیلی بالاست درواقع برخی از خوابگاه‌ها یا پانسیون‌ها هستند که از اجاره بهای بالایی برخوردارند و خیلی از دانشجویان با خود فکر می‌کنند که این نوع خوابگاه به این دلیل که از اجاره بهای بالایی برخوردارند مطمعنا از امکانات و بهداشت خیلی خوبی نیز برخوردارند اما اشتباه نکنید چراکه در برخی مواقع اینطور نیست و سطح امکانات و بهداشت برخی خوابگاه‌ها متناسب با اجاره بهایی که دریافت می‌کنند، نیست.

  عکس/تبریک تولد آزمون در خیابان های تهران!

تنها کاری که شما باید برای پیداکردن یک اقامتگاه دخترانه خوب با سطح قابل قبول امکانات و بهداشت انجام دهید این است که ابتدا از میزان اجاره بهای آن مطلع شوید و ببینید که با میزان بودجه شما همخوانی دارد یا نه؟ اگر توانایی پرداخت اجاره بهای آن را متناسب با بودجه خود داشتید از آن خوابگاه دیدن کنید و تمامی امکانات و بهداشت آن را زیر نظر بگیرید تا درصورتی که امکانات آن خوابگاه متناسب با اجاره بهای آن بود تصمیم بگیرید که در آن اقامت داشته باشید. اکثر دانشجویان به کلان‌شهرهایی مانند تهران جهت ادامه تحصیل یا کار مهاجرت می‌کنند از آن‌جایی که پیداکردن یک پانسیون مناسب در این کلان‌شهر کمی سخت است ما به شما یکی از بهترین پانسیون‌های دخترانه، پانسیون دخترانه سعادت که در منطقه سعات آباد تهران قرار گرفته است را پیشنهاد می‌کنیم که در کنار برخوردار بودن از امکانات و سطح بهداشت کاملا خوب از اجاره‌ بهای مناسبی هم برخوردار است.
 
خوابگاه دخترانه باید به موقعیت مکانی دانشگاه شما نزدیک باشد
در کنار اهمیت ویژه‌ای که باید به اجاره بهای خوابگاه و سطح امکانات و بهداشت آن بدهید لازم است که موقعیت مکانی خوابگاه و دانشگاه یا محل کار خود را در نظر بگیرید و فاصله بین آن‌ها را بررسی کنید. درصورتی که خوابگاه یا پانسیون مدنظر شما از دانشگاه یا محل کار شما دور باشد مجبورید علاوه‌بر هزینه‌هایی مانند اجاره بها، مواد غذایی و … هزینه بالایی هم برای کرایه تاکسی و اتوبوس برای رسیدن به دانشگاه یا محل کار خود پرداخت کنید. یا مدت زمان طولانی را در مسیر رفت و برگشت از خوابگاه به دانشگاه و برعکس باشید. بنابراین ابتدا موقعیت مکانی دانشگاه یا محل کار خود را تعیین کنید و سپس به دنبال خوابگاه یا پانسیون مناسب در نزدیکی آن محل باشید.

  "ورود فاضلاب انسانی" تصفیه نشده به سد ماملو!/ تامین بخشی از آب شرب تهران از سد ماملو!

پانسیون سعادت خوابگاه دختران

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل یا کار مدت زمانی را در کلان‌شهر تهران بمانید و به دنبال یک خوابگاه یا پانسیون دخترانه مناسب هستید که از همه نظر عالی باشد سری به پانسیون دخترانه سعادت بزنید. پانسیون دخترانه سعادت با برخوردار بودن از اتاق‌های ۲، ۴ و ۶ تختی، سالن غذاخوری، سالن مطالعه و کتابخانه تمامی امکانات مورد نیاز شما را فراهم نموده است. برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با پانسیون دخترانه سعادت می‌توانید از شماره تماس های۲۲۰۶۸۸۲۳-۰۲۱ و ۰۹۳۶۳۳۷۱۱۲۸ استفاده کنید. این پانسیون دخترانه در سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج، خیابان علی اکبر(۱۲)، بعد از تقاطع اول (بین بهزاد و مجد)، پلاک ۷ قرار دارد.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx