پدر کرمانشاهی پسر جوانش را به گلوله بست!

lokomotive ghatar.com ۰۴ مهر ۱۳۹۸ دیدگاه ۷۶۱

پدر ۵۶ ساله ای در کرمانشاه به دلیل اختلافات خانوادگی قاتل پسر ۲۷ ساله خود شد.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل نیز حدود یک ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در شهرک کارمندان، ماموران کلانتری ۲۱ نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پدر ۵۶ ساله با شلیک گلوله‌ای به سمت پسر ۲۷ ساله خود، موجب مرگ او شده است.

وی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری جستجوی خود را برای یافتن مرد قاتل آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

  داماد عصبانی پدر و مادرزنش را در تهران سلاخی کرد/قتل بخاطر پول ایمپلنت دندان

آمویی، ضمن اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده در خصوص قتل فرزندش به‌دنبال اختلافات خانوادگی، گفت: این فرد برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران‌ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می‌زند.

آمویی تصریح کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌های سطح شهر و استان کرمانشاه همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره‌های رایگان در همه زمینه‌ها به عموم شهروندان هستند.

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx