عکس‌ها و بیوگرافی لاله مرزبان، نازگل سریال ستایش ۳

baran ghatar.com ۲۹ مهر ۱۳۹۸ دیدگاه ۵۵۹۷

لاله مرزبان بازیگر نقش «نازگل» در سریال ستایش ۳ می باشد. وی در این سریال که در حال پخش است، در کنار بازیگران زیادی نظیر نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فریبا نادری و … به ایفای نقش پرداخت. البته او پیش از بازی در سریال ستایش، در چند مجموعه سینمایی و تلویزیونی نیز حضور داشته است. از این رو در ادامه بیوگرافی لاله مرزبان ارائه گردیده است، تا بیشتر با کارنامه کاری وی آشنا شوید.

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد ۲۹ دی ماه سال ۱۳۷۲ در ازنا لرستان می باشد.

وی از دوران نوجوانی در تئاتر مدرسه و بعدها به شکل حرفه‌ای در این زمینه فعالیت داشته است. با اینکه خانواده او مخالف حضور وی در عرصه بازیگری بودند اما لاله مرزبان در سال ۸۸ و در سن ۱۶ سالگی در سریال «هوش سیاه» کار مسعود آب پرور ایفای نقش کوچکی را برعهده گرفت و بدین ترتیب به هنر بازیگری ورود پیدا کرد.

لاله مرزبان فارغ التحصیل رشته حسابداری در مقطع کارشناسی می‌باشد و پس از آن دوره‌های آزاد بازیگری را در دانشگاه تهران سپری کرده است.
بازی او در فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» که ساخته پوران درخشنده در سال ۹۲ می باشد اولین تجربه لاله مرزبان در سینما است.

در سال ۱۳۹۵ ایفاگر نقش سوگند غفاری در فیلم سینمایی «دخترعمو و پسر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس و نویسندگی قربان محمدپور بود.

  تصاویر/محسن کیایی در مراسم افتتاحیه فیلم نگهبان شب در جشنواره فیلم فجر

زیر سقف دودی در سال ۱۳۹۵ دومین همکاری وی با پوران درخشنده بود که در این فیلم نقش کیانا را برعهده داشت. به گفته لاله مرزبان راه ورودش به این فیلم از طریق یک فراخوان بازیگری بوده است، او در این فیلم با بازیگران چهره‌ای همچون آزیتا حاجیان، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی و فرهاد اصلانی همبازی بود.

فعالیت سینمایی دیگر وی حضور در فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می‌باشد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر ۹۶ در ۳ بخش کارگردانی، موسقی متن و صدا گذاری، سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کرد.

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3

لاله مرزبان نازگل ستایش 3


 

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx