hamed24 magerta.ir ۰۸ آبان ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۲۵

اینفلوئنسرهای ایرانی این روزها در اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و فیسبوک یکه‌تازی می‌کنند. آن‌ها را می‌شناسید؟ با معرفی پرطرفدارترین افراد تاثیر گذار یا Influencer در شبکه اجتماعی اینستاگرام همراه ماگرتا باشید.
محبوب ترین های اینستاگرام
به جرات می‌توان گفت که نیمی از جوانان و نوجوانان ایرانی در اینستاگرام حساب کاربری دارند. بسیاری از این کاربران، روز خود را با بررسی آخرین پست‌های اینستاگرام آغاز می‌کنند و شب‌ها در حالی که بخش «اکسپلور اینستاگرام» را زیر و رو کرده‌اند به خواب می‌روند. در این میان، افرادی هم هستند که با هدف تاثیرگذاری و کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ به این افراد اینفلوئنسر گفته می شود. حتی اگر تلفظ نام «اینفلوئنسر» برای شما دشوار باشد اما قطعاً در صفحات Instagram با این افراد رو به رو شده‌اید. درباره‌ی کاربرانی صحبت می‌کنیم که فالوورهای چند هزار یا چند میلیونی دارند و به شکلی هدفمند در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.
در این مقاله به معرفی پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام می‌پردازیم اما پیش از آغاز باید به این نکته اشاره کنیم که اینفلوئنسر هایی که در این مقاله معرفی می شوند، انسان‌های عادی هستند. در واقع، نام فوتبالیست‌هایی نظیر علی کریمی یا سلبریتی‌هایی که فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند را در این مقاله مشاهده نمی‌کنید. ما به معرفی اینفلوئنسرهای عادی و نه سلبریتی در اینستاگرام پرداختیم. همراه ما باشید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  راز شوکه کننده مدل مشهور+ تصاویر تکان دهنده

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx