حمله به جهرمی با عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان

baran ghatar.com ۱۸ آبان ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۲۰۲

ظاهرا ماجرای وس و مقابله‌ی آذری جهرمی با گردش مالی مفسده‌برانگیز خدمات ارزش افزوده، منتفعان ماجرا را عصبانی کرده و حالا آن‌ها عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان را منتشر کرده‌اند، ثنا خواهر خانم آذری‌جهرمی است.

کاربران در فضای مجازی به شدت نسبت به این اقدام غیراخلاقی واکنش نشان دادند و برخی از احمدی‌نژاد هم یاد کرده‌اند که روزگاری عکس همسر میرحسین‌موسوی را روی آنتن زنده تبدیل به ابزار کرد.

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

بهروز عزیزی، فعال رسانه‌ای با گلایه از بی‌اخلاقی مخالفان آذری جهرمی می‌گوید: آخرین کسی که عکس زن مردم را منتشر کرد، احمدی نژاد بود. آذری جهرمی چه اقدامی که کرده است که همه شرافتتان را برای تخریبش زیر پا گذاشتین و عکس بی‌حجاب اعضای خانواده‌اش را برای تخریب وی منتشر کرده‌اید؟

کاربری نوشت: مخالفان آذری جهرمی عکسهای خصوصی خواهر زن او را منتشر کرده‌اند. در همه جای دنیا، چنین سؤاستفاده‌هایی رواج دارد فقط آنها ادعای مسلمانی و اصول‌گرایی ندارند. این اقدام فقط استیصال رقبای وزیر را نشان می‌دهد.

کاربر دیگری با انتقاد از انتشار تصاویر بستگان وزیر ارتباطات نوشت: سندتون این بود!!!!!عکس خصوصی!!!! مثل زالو افتادید به شرافت و زندگی یه آدم؟! وس چیکارتون کرده که انقد…شدید.

  تمجید بی‌سابقه وزیر دولت رئیسی از وزیر دولت روحانی

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: برترین ها

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx