ادعای عجیب دزد سریالی طلای زنان با تهدید به قتل

lokomotive ghatar.com ۲۷ آبان ۱۳۹۸ دیدگاه ۳۲۲

دزد سابقه‌دار که در زندان نقشه سرقت‌های مسلحانه‌اش را طراحی کرده بود، بعد از آزادی با تهدید به مرگ مسافران زن با کلت، طلا و پول‌هایشان را سرقت می‌کرد.

یک دزد سابقه دار در جریان سرقت‌هایش به دروغ وانمود می‌کرد برای هزینه درمان مادر سرطانی‌اش این سرقت‌ها را انجام می‌دهد و تا چند هفته دیگر اموالی را که دزدیده با پیک به نشانی خانه‌هایشان ارسال می‌کند.
اوایل شهریور امسال زن جوانی که کارمند یک کلینیک زیبایی در شهرک غرب تهران بود با حضور در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از مردی مسلح به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.
با دستور بازپرس پرونده تحقیقات در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: شب قبل از محل کارم در یک کلینیک زیبایی در شهرک غرب خارج شدم و در خیابان منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام در محله دیگری بروم.

بعد از ده دقیقه یک خودروی پژو مقابلم توقف کرد و با گفتن مقصدم به راننده، سوار شدم و او ادامه مسیر داد؛ اما در میانه راه سلاحی نشانم داد و مرا به مرگ تهدید کرد. خواستم فرار کنم، ولی درها را قفل کرده بود. بعد یک سیم‌چین به من داد و مجبورم کرد طلاهایم را قیچی کنم و به او بدهم.

وی افزود: از ترس جانم، دو انگشتر و هفت النگوی طلایم را با سیم‌چین بریدم و به او دادم. بعد سارق مسلح فریاد زد حلالم کن، مادرم بیمار سرطانی است و طلاهایت را می‌دزدم تا هزینه درمانش را تامین کنم، نشانی و تلفن خانه‌ات را بده تا چند هفته دیگر که وام گرفتم پول طلاهایت را با پیک بفرستم. بعد مرا در محله‌ای خلوت از خودرو پیاده کرد و رفت و چند روز بعد در تماس با خانه‌ام تهدیدم کرد اگر شکایت کنم‌ بلایی سر خانواده‌ام می‌آورد. اما موضوع را به خانواده‌ام گفتم و از سارق شکایت کردم.

  سارا به دست برادر غیرتی اش کشته شد !/ اعتراف در کرج !

بعد از این شکایت بود که زنان دیگری که در دام همان سارق فراری در محله‌های شمال و شمال غرب تهران گرفتار شده بودند، با حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کردند. همزمان با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران بخشی از شماره پلاک سارق را به دست آوردند و صد خودروی پژو مشابه را بررسی کردند تا رد سارق را در یکی از محله‌های کرج به دست آوردند. روزهای پایانی هفته گذشته او در کرج شناسایی و بازداشت شد‌. در بازرسی از خانه‌اش بخشی از طلاهای دزدی، سیم‌چین، چاقو و سلاح کلت کشف شد.

مهرداد ۳۵ ساله که سابقه سرقت و کیف قاپی دارد در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چند سال در زندان بودم، اوایل تابستان امسال آخرین روز‌های محکومیتم را سپری می‌کردم که به فکر سرقت از خانم‌ها افتادم و نقشه دزدی‌هایم را در زندان طراحی کردم و بعداز آزادی‌ام سراغ هم‌سلولی سابقم رفتم که از زندان آزاد شده بود و با پرداخت دو میلیون تومان به او کلت را خریدم. من با سوار شدن به خودروی پژویم که پلاک آن را دستکاری کرده بودم، در محله‌های شمال تهران و شمال غرب تهران و شهرک غرب تردد و مسافران خانم را که منتظر تاکسی در خیابان بودند، شناسایی می‌کردم.

  انتقام گیری عجیب از گنده لات محله با اتهام قتل زن جوان

در میانه راه با سلاح کلتم مسافران خانم را به مرگ تهدید کرده و به دروغ می‌گفتم برای تامین هزینه درمان سرطان مادر بیمارم، سرقت می‌کنم. آنچنان ماهرانه رفتار می‌کردم که گمان می‌کردند دزد منصفی‌ام و بعد از چند هفته که وام بگیرم پول و طلاهایی را که از آنها سرقت می‌کنم با پیک برایشان می‌فرستم. درجریان فروش برخی طلاهای سرقتی متوجه بدلی بودن آن شدم و فهمیدم چند مالباخته سرم کلاه گذاشته‌اند.متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: آخرین خبر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx