روحانی: پول تغییر نرخ بنزین به جیب مردم می‌رود

lokomotive ghatar.com ۲۹ آبان ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۹۵

رئیس جمهور با بیان اینکه حاصل اصلاح قیمت بنزین به جیب مردم خواهد رفت، گفت: آنچه حاصل طرح اصلاح قیمت بنزین بوده به ۱۸ میلیون جمعیت متوسط و یا کم درآمد پرداخت می‌شود که تاکنون دو مرحله آن اجرا شده است.

روحانی در جلسه هیئت دولت: 

* (با بیان اینکه حاصل اصلاح قیمت بنزین به جیب مردم خواهد رفت): آنچه حاصل طرح اصلاح قیمت بنزین بوده به ۱۸ میلیون جمعیت متوسط و یا کم درآمد پرداخت می‌شود که تاکنون دو مرحله آن اجرا شده است.

* مردم با وجود مشکلات اقتصادی اجازه ندادند آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

* امروز مردم به‌خوبی آزمایش خود را پس دادند و با نمره بالایی قبول شدند و اکنون نوبت دولت است تا مشکلات مردم را کاهش دهد.

* خوشبختانه مردم، بازاریان، کسبه، کارگران و کسانی که به مردم خدمات می‌دهند، همکاری کردند و در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در کنار نظام بودند که از آنان نیز قدردانی می‌کنم.

* (با بیان اینکه باید از عزیزانی که در این ایام برای امنیت ایران صدمه دیدند و مجروح شدند و نیز از کسانی که برای امنیت ایران به شهادت رسیدند، یاد کرد): تعدادی از افتخارآفرینان ما از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مصدوم، مجروح یا شهید شدند که ما برابر عظمت و تلاش‌های آنان سرفرود می‌آوریم و با خانواده‌های عزیز و بزرگوارشان اظهار همدردی می‌کنیم.

  باک خالی بنزین و بلایی که سر خودرو می آورد

* مردم کاملا آگاه باشند که چه کسانی به خیابان‌ها آمدند، چه کار کردند، مبنای آن‌ها چه بود، از کجا تحریک شدند و چه اقداماتی برای تخریب اموال و صدمه به جان مردم کردند و نتیجه اقداماتشان چه بود؟

* ما باید برابر مردم متواضع و مهربان باشیم و مقابل آنان سر فرود بیاوریم.

* (با تشکر از مردم و رهبر معظم انقلاب): مقام معظم رهبری با بیانات حکیمانه خود در صبح یکشنبه کاملا مردم را راهنمایی و واقعیت‌ها را تبیین کردند.

* (درباره واریزی دولت به حساب سرپرست خانوار‌ها): در تاریخ ۲۷ آبان این وجه به حساب حدود هشت میلیون خانوار واریز شد و در مرحله دوم هم در ۲۹ آبان به حساب حدود ۵ میلیون خانوار واریز و مابقی هم شنبه پرداخت خواهد شد.

* (با تاکید بر اینکه ممکن است این طرح شامل برخی افراد شود که یارانه‌بگیر نباشند): باید توضیحات بیشتری درباره این طرح جدید گفته شود.

  بی‌اعتنایی‌های روحانی به هاشمی رفسنجانی/روحانی نپذیرفت عارف معاون اول شود

* علیرغم فشار سنگینی که به مردم در سال ۹۷ و ۹۸ آوردند مردم به امنیت ملی، منافع و یکپارچگی کاملا حساسند و معلوم شد دشمنان ما که در طول این دو سال و سال‌های قبل برای آشوب طلبی برنامه ریزی کرده بودند چقدر سرباز کمی داشتند. این ماجرا به مردم نشان می‌دهد که این جمع کوچک ضد کشور و علیه وطن و منافع ملی خود کار کردند.

منبع: برترین ها

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx