اصولگرایان علیه جهانگیری، جهانگیری علیه تحریم

didi ghatar.com ۱۲ آذر ۱۳۹۸ یک دیدگاه ۴۲۲

سخنان روز گذشته اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور درباره توقف صادرات نفت، فشار تحریم‌ها بر کشور و شرایط بد اقتصادی مردم با واکنش تند رسانه‌های اصولگرا مواجه شد.

روزنامه اصولگرای فرهیختگان با تیتر «گرا به تحریم» در نقد سخنان جهانگیری نوشت: حرف‌های جهانگیری به‌سرعت به تیتر اول رسانه‌های غربی و ضدانقلاب تبدیل شد و آنها با ذوق‌زدگی خاصی آن را از زبان معاون اول دولت ایران تیتر اول خود کردند. از این‌رو باید گفت نتیجه این‌گونه اظهار‌نظرهای عجیب و غریب حتی اگر صحت هم داشته باشند، انتقال پیام ضعف است ولو اینکه خط آخر کلام گوینده این باشد که «ما با این حال روی پای خود ایستاده‌ایم»! این سخنان حکایت از این دارد که دولت همچنان به‌دنبال فشار آوردن برای اجرای کامل برنامه اقدام و پیوستن به CFT و پالرمو است. دولت می‌خواهد با طرح این مساله در شورای عالی هماهنگی‌های اقتصادی سران قوا، از آن مسیر مجوز پیوستن را بگیرد، از این‌رو می‌خواهد افکارعمومی را برای این کار آماده کند.

  خبر خوش مذاکره‌کننده ارشد روسیه از مذاکرات وین

روزنامه اصولگرای جوان هم با عصبانیت از اظهارات روز گذشته معاون اول روحانی اینگونه نوشت: بار اول نیست که دولتمردان روحانی تصویری سیاه از شرایط ایران به جهان ارائه می‌کنند. اینکه معاون اول رئیس جمهور از دوری دوستان ایران از ایران می‌گوید یا شرایط کنونی را جزو سخت‌ترین شرایط ۴۰ سال اخیر می‌داند، آیا روشن نیست که در واقع به دشمن امیدواری داده می‌شود که در پیشبرد برنامه‌هایش موفق بوده است؟ اسحاق جهانگیری البته تلاش کرده که بگوید امریکا موفق نشده است و صادرات نفت ایران به صفر نرسیده و ایران از طرق دیگر، نفت خود را می‌فروشد، اما آنقدری نتوانسته یا نخواسته مدیریت سخنانش را داشته باشد که جشن تیترزنی برای رسانه‌های مخالف ایران به راه نیندازد.

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: برترین ها

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  طرح برجامی جدید آمریکا؛ رفع تحریم‌های بشردوستانه در ازای توقف پیشرفت ایران

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx