سفری خاطره انگیز به نمک آبرود

lokomotive ghatar.com ۲۵ آذر ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۵۴

نمک آبرود یکی از شهرک های توریستی در ایران می باشد که سالانه تور طبیعت گردی زیادی به سمت این شهر اجرا میشود. نمک آبرود واقع در غرب چالوس می باشد که در میان دریای خزر و بخشی از ارتفاعات رشته کوه البرز واقع شده است. وسعت نمک آبرود بسیار زیاد می باشد که این وسعت به ۶۵۰ هکتار می رسد.

دو هدف برای ساخت این شهرک بزرگ وجود دارد. اولین هدف آن فراهم آوردن یک تفریحگاه مناسب برای آن دسته از مسافرانی که خطه ی شمال را برای داشتن لحظات مفرح و شاد انتخاب کرده اند، است. هدف دیگری که شهرک نمک آبرود به دنبال دارد اسکان دادن به جمعیت هایی می باشد که در شهرهای شمالی زندگی می کنند.
 
در کل نمک آبرود دو جنبه ی مسکونی و تفریحی دارد.
در بخش تفریحی نمک آبرود، امکانات ویژه ای برای مسافران و توریستان در نظر گرفته شده است. از امکانات تفریحی نمک آبرود می توان به موارد زیر اشاره داشت:
● مکان های اقامتی مناسب برای مسافران
● رستوران و کافه های متعدد
● سرویس بهداشتی
● نمازخانه
● پارکینگ
● فروشگاه های فراوان
 
همچنین نمک آبرود دارای مناظر منحصر به فردی می باشد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.
تمام این مناظر هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. بهترین فصل برای سفر به این مکان زیبا و تفریحی، بهار و تابستان می باشد ولی به خاطر زیبایی تمام فصل ها، سفر به نمک آبرود در فصل پاییز و زمستان نیز پیشنهاد می شود.

شهرک نمک آبرود

شهرک نمک آبرود

 
اقامت در نمک آبرود:
اگر قصد اسکان گزیدن چند روزه و شرکت در تور طبیعت گردی در نمک آبرود را دارید، ویلا ها و هتل های متعددی به منظور اقامتتان وجود دارد.
 
جاذبه های توریستی نمک آبرود:
نمک آبرود جاذبه های توریستی فراوانی دارد که هر ساله مسافران زیادی از کشورهای خارجی به خود جذب می کند همچنین تور شب یلدا نیز در این مکان قابل اجراست. از این جاذبه های توریستی می توان موارد زیر را نام برد:
 
تله کابین نمک آبرود:
از زیباترین بخش های شهرک نمک آبرود، می توان به تله کابین آن اشاره کرد. خط یک تله کابین نمک آبرود ساخت کشور سوئیس می باشد. طول این خط ۲۱۰۰ متر می باشد که ارتفاع آن تا ۱۰۵۰ متر بالا می رود که اگر قصد استفاده از آن را دارید، حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد. ظرفیت این تله کابین ها چهار نفره می باشد.
خط دو تله کابین ۱۷۰۰ متر طول دارد که تا ارتفاع ۷۰۰ متر از سطح دریا می رسد. همچنین کابین های خط دو شش نفره می باشند.
از امتیازات مثبت این تله کابین ها می توان به این اشاره داشت که در بالای آن ها رستوران و آلاچیق قرار دارد که با منظره زیبایی که به خود اختصاص داده است، می توانید شاهد لحظه های خوش برای خود و همراهانتان باشید.
همچنین تمام امنیت تله کابین ها هر لحظه چک می شود و تله کابین ها دارای برق اضطراری می باشند.

تله کابین نمک آبرود
تله کابین نمک آبرود

 
پل معلق:
با پا گذاشتن روی پل معلق، میتوانید برای یک بارهم که شده طعم معلق بودن را بچشید. تمام نکات ایمنی برای پل معلق نمک آبرود رعایت شده است. پل معلق در قسمت دیو حمام واقع شده است.
همچنین در اطراف پل معلق نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی برپا می باشد.
 
سورتمه:
طولانی ترین خط سورتمه ایران، متعلق به سورتمه نمک آبرود می باشد. خط سورتمه نمک آبرود ۵۶ دستگاه دارد که با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند. این سرعت قابل کنترل می باشد. همچنین استفاده از سورتمه رده بندی سنی مشخص شده ای دارد.
 
زیپ لاین:
زیپ لاین در بخش دیو حمام قرار دارد که با تله کابین می شود به آن دسترسی داشت. در این قسمت شما می توانید توسط کابلی بین زمین و هوا معلق بمانید.
نمک آبرود جاذبه های فراوانی زیادی دارد. از دیگر جاذبه ها می توان به سینمای سه بعدی و تفریحات آبی اشاره کردو تفریحات آبی شامل شاتل، جت اسکی، هاور کرافت، قایق سواری و … می باشد.
نمک آبرود همچنین دارای پیست کارتینگ و باشگاه تیراندازی می باشد.
همچنین نمک آبرود شامل آکوالیون و نمایش شیرهای دریایی می باشد. همچنین این بخش شامل برکه فلامینگو و آکواریوم است.
در مجموع، نمک آبرود مکانی است که برای تمام سنین امکانات تفریحی مناسب فراهم کرده است تا بتوانید در کنار خانواده و همراهان خود لحظات شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنید.
 
خرید تور مسافرتی ارزان
شما در آژانس هواپیمایی آرامش سفر میتوانید تورهای مسافرتی ارزان و لاکچری همانند تور مشهد ۳ روزه و تور اصفهان هتل عباسی را با قیمت بسیار عالی خریداری کنید. تماس با آرامش سفر ۰۲۱۵۴۰۳۴۰۰۰٫
 
رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx