بهترین آفرهای تور ارزان باکو

dell ghatar.com ۲۶ آذر ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۶۰

شهر زیبای باکو پایتخت کشور آذربایجان که ترکیبی از باکوی تاریخی و قدیم و باکوی مدرن و به سبک اروپا می باشد از جمله شهرهای توریستی و نزدیک به ایران میباشد که همواره مسافران زیادی را به خود جذب می کند و طرفداران ویژه و خاص خود را دارد.


رپورتاژ آگهی: شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور باکو می باشد همواره تور های ارزان و لحظه آخری زیادی را اجرا می نماید . گفتنیست که آژانس بیسان گشت همواره تور های خود را چه در مسیر باکو و چه در مسیر های دیگری چون تور استانبول، ارزان تر از همه جا و با کامل ترین خدمات ممکن ارایه می نماید . مسافران عزیز می توانند جهت اطلاع از تور های ارزان و لحظه آخری در تمامی مسیر های خارجی و به ویژه در مسیر باکو از طریق شماره مستقیم شرکت به شماره ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ و یا با ورود به وبسایت bisungasht.com بهترین تور ها را با کامل ترین خدمات و در عین حال ارزان تر از همه جا از بیسان گشت بخواهند.

تور ارزان باکو

آفر تور ارزان باکو:
بی شک هر مسافری که قصد سفر داشته باشد به دنبال آفر ارزان قیمت برای مسیر مورد نظر خود می باشد . گفتنیست که با توجه به این که باکو در منطقه قفقاز که جز مناطق سردسیر می باشد قرار دارد در پاییز و زمستان آفر های ویژه ای برای مسافران باکو ارایه می شود . معمولا با شروع سرما به علت کاهش متقاضیان سفر ، پروازها تا حدود چشم گیری کاهش پیدا می کنند و به علاوه در فصل سرما هتل ها نیز آفر های جدیدی را ارایه می دهند که در کل باعث کاهش قیمت تور شده و می توان ارازن تر از فصول هایسیزن سفر کرد . البته این پیشنهاد برای کسانی می باشد که با سرما مشکلی ندارند و از بارش های زمستانی باکو لذت هم می برند . گفتنیست که باکو در زمستان بسیار زیبا می باشد و بی شک قدم زدن در برخی از خیابان های آن از جمله خیابان تارگووی بی نظیر است .

  شیطنت جدید دولت باکو علیه ایران +عکس

تور ارزان باکو

آفر تور ارزان باکو زمینی:
اگر به دنبال بهترین تجربه سفر و در عین حال به دنبال آفر ارزان ترین تور به باکو می باشید باید گفت شرکت بیسان گشت مهر، تور زمینی باکو را در تمامی فصول سال برگزار می نماید که این تور ها هم به صورت تور زمینی باکو به صورت گروهی می باشد و هم به صورت تور زمینی باکو به صورت انفرادی میباشد. معمولا تور های گروهی به باکو به صورت زمینی از ترمینال غرب تهران و با اتوبوس های vip تخت شو ۲۵ نفره برگزار می شود . گفتنیست که سفر به باکو با اتوبوس آن هم به صورت گروهی بی نظیر خواهد بود و تجربه سفر به یاد ماندنی را خواهد داشت .

تور ارزان باکو

علاوه بر تور های گروهی به باکو به صورت زمینی ، تورهای انفرادی به باکو هم از تهران و هم از مرز آستارا برگزار می گردد . برتری تور های زمینی باکو به صورت انفرادی نسبت به گروهی این است که مسافران می توانند برنامه ریزی سفرشان را خودشان در دست داشته باشند و هر زمانی که بخواهند به باکو سفر کنند اما در تور های زمینی به صورت گروهی تایم سفر مشخص می باشد ودر طول سفر باید تابع گروه بود . بی شک اگر به دنبال ارزان ترین تور به باکو می باشید در فصول لوسیزن به باکو سفر کنید و یا برنامه سفرتان را به صورت تور زمینی باکو در نظر بگیرید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  شیطنت جدید دولت باکو علیه ایران +عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx