واکنش حسین مرعشی به توییت داماد میرحسین

lokomotive ghatar.com ۲۷ آذر ۱۳۹۸ یک دیدگاه ۱۱۴۵

داماد میرحسین موسوی در واکنش به انتقاد حسین مرعشی از بیانیه‌ی اخیر میرحسین، از نامه‌ای گفته است که مرعشی به مقامات عالی نوشته و از او خواسته است تا بگوید که سرنوشت این نامه چه شده است.

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی پیش از این، درباره‌ی بیانیه اخیر میرحسین موسوی پس از اعتراضات به افزایش قیمت بنزین گفته بود: «آقای موسوی در بیانیه‌شان سه مطلب بود؛ یک نکته این بود که بالاخره ایشان یک مرزبندی با سلطنت طلب‌ها کرد که این به نظر من جدید بود که کسی تا به حال با این صراحت این مرزبندی را نکرده بود. نکته دومش که از نظر من دقیق نبود و آن مقایسه این حوادث با حادثه ۱۷ شهریور میدان ژاله بود. سومین نکته‌ای که از آن برداشت می‌شود این است که آقای موسوی از نظر خودش خواسته این اعتراضی را که حالا در جامعه ایران اتفاق افتاده است را مدیریتش را از خارج به داخل منتقل کند، ممکن است که این واقعی بوده باشد، ولی من این را واقعی نمی‌دانم. چون اعتراضاتی که اتفاق افتاد از جنس سیاسی نبود و به سیاسیون ملی هم اعتنایی نخواهد داشت.

او در آن مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا این بیانیه به معنای گذر از نظام است، افزوده بود: اگر این طور باشد خیلی خطرناک است، هیچ راهی جز متعادل شدن موازین جمهوری اسلامی در عرصه سیاست داخلی و خارجی و پایداری جمهوری اسلامی نیست، همه راه‌های دیگر به سیاه چاله منتهی می‌شود، ما فقط و فقط یک راه داریم و آن هم جمهوری اسلامی تعدیل شده‌ای که مردم ایران بتوانند به عنوان نظام واقعی که خودشان در استقرارش نقش داشتند آن را یکبار دیگر باورش کنند و بپذیرند.»

چندی بعد محمد فاضلی کیا، داماد میرحسین موسوی، در توییتر خود نوشت: «واکنش علنی و صریح برادر عزیز جناب آقای حسین مرعشی برخلاف برخی دیگر از دوستان نسبت به بیانیه اخیر آقای میرحسین موسوی جای قدردانی و تشکر دارد. ایشان در صورت صلاحدید بابت نامه اخیر خود به مقامات عالی نظام و سرنوشت آن هم توضیحاتی ارائه دهند.»

اما سید حسین مرعشی نوشتن این نامه را تکذیب کرده و به انصاف نیوز می‌گوید: «من هیچ نامه‌ای به مقامات عالی ننوشته‌ام و اصلا خبری از این موضوع ندارم».

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: انصاف نیوز

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx