زن خائن بعد از قتل شوهرش، زن دوم قاتل شد

lokomotive ghatar.com ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ دیدگاه ۶۹۷

با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قاتل مرد ۳۰ ساله پس از ۷ ماه دستش رو شد.

سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: حوالی ساعت ۱۷:۰۰ عصر روز جمعه هفدهم خردادماه سال جاری قتل مردی جوان در محدوده شهرک جهاد آباد شهر سراوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه وانت بار که از جمعه بازار در مسیر منزلش در حرکت بوده که راکب یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده نزدیک منزلش جلوی راهش سد شده و با یک قبضه کلت کمری به سمت وی تیراندازی و بر اثر اصابت ۲ گلوله به قلب و پهلو فوت کرده است.

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با بررسی صحنه جنایت اظهارات شاهدان عینی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

  داماد عصبانی پدر و مادرزنش را در تهران سلاخی کرد/قتل بخاطر پول ایمپلنت دندان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با تلاش شبانه روزی سرنخ‌های خوبی در خصوص دست داشتن همسر مقتول در این جنایت بدست آورده و پس از تحقیقات علمی بر روی سرنخ‌های بدست آمده و اطمینان از صحت موضوع سرانجام روز گذشته با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

او عنوان کرد: متهم ۲۴ ساله که در بازجوئی‌های اولیه قصد منحرف کردن جریان رسیدگی به پرونده قتل را داشت، اما در مواجهه با بازجوئی‌های علمی پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به طراحی و اجرای نقشه مرگ شوهرش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در اعترافات متهم مشخص شد این زن از مدت‌ها قبل با ضارب که مردی ۳۰ ساله در ارتباط بوده این فرد حتی با آن‌ها رفت و آمد خانوادگی داشته و در شب قبل از جنایت به صورت تلفنی این نقشه شوم را کشیده و چهار ماه پس از قتل شوهرش به عنوان زن دوم با او ازدواج کرده است.

  تجاوز به دختر۲۰ساله و انتشار تصاویر سیاه از آن در فضای مجازی

سرگلزائی بیان داشت: با اعترافات تکان دهنده زن جوان بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی سراوان وارد عمل شدند و همدست متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: متهمان به قتل پس از بازجوئی‌های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx