abedi # ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ دیدگاه ۵۴

ساندویچ پانل یکی از ابزار های بسیار کاربردی در صنعت ساختمان است ، اگر در نظر داشته باشید ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل از سازه هایی است که یک فیبر عایق بین یک ورقه نازک فلزی قرار گرفته است. ساندویچ پانل هم به عنوان یک دیوار و هم به عنوان یک عایق می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از فعالان صنعت ساندویچ پانل کارن پنل است ، این مجموعه با تجربه چند ساله خود در این صنعت می تواند بهترین قیمت ساندویچ پانل را در اختیار شما قرار می دهد.

ساندویچ پانل ها در اندازه و طرح های مختلفی وجود دارند هر یک از انواع ساندویچ پانل ویژگی های مختص خود را دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای خرید ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی

از ساندویچ پنل ها به دلیل داشتن عایق حرارتی و رطوبتی بسیار قدرتمند در صنایع مختلفی مثل کانکس سازی و همچنین ساخت منازل کاربرد های مختلفی را داراست.

جالب این جاست که این سازه ها در مقابل آتش سوزی هم بسیار مقاومت دارد و احتمال آتش گرفتن آنها بسیار پایین است.

ساندویچ پنل ها در دو نوع سقفی و دیواری ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را داراست که در ادامه این مقاله به بررسی دو نوع ساندویچ پنل دیواری و سقفی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

ساندیچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی یکی از پر کاربرد ترین ساندویچ پنل ها است ، از این نوع ساندویچ پنل ها در سوله ها و همچنین سالن ها استفاده می گردد.

راهنمای خرید ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی در مدل های مختلف از نظر ظاهر ساخته می شوند ، شما می توانید براساس رنگبندی مختلف ساختمان تان از انواع رنگ های این ساندویچ پنل ها در ساخت سقف سوله یا سالن استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز ساندویچ پانل های سقفی مقاومت بسیار بالای این سازه ها در مقابل بارش برف و باران است که این ابزار ها در مقابل انواع آنها مقاومت دارند.

براساس اطلاعاتی که در بالا اشاره کردیم ساندویچ پانل های سقفی علاوه بر مقاومت در برابر بارش ها در برابر حرارت و آتش سوزی هم مقاوم هستند و به دلیل اینکه از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند از سمت کارفرمایان بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

ساندویچ پانل دیواری

از دیگر انواع ساندویچ پنل ها نوع دیواری این سازه ها هم توسط کارفرمایان مورد استفاده قرار میگرد. همانطور که از نام این سازه ها مشخص است از آنها به عنوان دیوار در ساختمان ها و سوله ها استفاده می شود از این سازه ها هم به عنوان دیوار هم به عنوان عایق در ساختمان ها استفاده می شود همانطور که می دانید عایق ها امروزه بسیار توسط مهندسان مورد توجه قرار می گیرد و دلیل این توجه بهینه سازی مصرف سوخت است به دلیل عایق بودن این سازه ها شما می توانید در مصرف سوخت برای گرمایش محیط هم صرفه جویی کنید.

راهنمای خرید ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دیواری هم انواع و اقسام مختلفی را داراست که شما می توانید از طرح های مختلف آن استفاده نمایید.

جنس و کیفیت ساندویچ پانل یکی از مهمترین ویژگی های حائز اهمیت خواهد بود و شرکت های متعددی اقدام به ارائه ساندویچ پانل ها به بازار نموده اند.

کارن پانل یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع ساندویچ پانل ها می باشد که با بکارگیری تجربه دیرینه خود و با توجه به نظرات کاربران، می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برایتان باشد.

اگر به دنبال خرید ساندویچ پانل هستید می توانید به آدرس اینترنتی carenpanel.com مراجعه نمایید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx