واکنش آریا عظیم‌نژاد، داور عصر جدید به ناراحتی استقلالی‌ها

lokomotive ghatar.com ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۹۷۴

آریا عظیم‌نژاد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درباره سوء تفاهم پیش آمده درباره نام مربی سابق استقلال توضیح داد.

پنجشنبه ۷ فروردین در فصل دوم «عصر جدید»، شرکت کننده‌ای اقدام به تقلید صدای ورزشکاران و هنرمندان کرد که باواکنش‌های مختلفی مواجه شد.

در همین بخش از مسابقه، آریا عظیمی‌نژاد، نام مربی سابق استقلال را با اصطلاحی عجیب به کار برد گفت: «یک موجود ماقبل تاریخ، استراماچونی!»

این صحبت باعث واکنش‌های مختلفی از طرف هواداران استقلال شد. به همین دلیل، عظیمی‌نژاد با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود این سوءتفاهم را برطرف کرد و نوشت: « سلام بر دوستان استقلالی، ظاهرا از حرف بنده در مورد آقای استراماچونی دلگیر شدید، پس لازم می‌دونم توضیح کوتاهی خدمتتون عرض کنم. اول اینکه من آدم فوتبالی نیستم و بالتبع آدماشم را هم خوب نمی‌شناسم.

اولین بار اسم استراماچونی را از زبان مهران مدیری عزیز، وقتی مهمان برنامه «دورهمی» بودم شنیدم و چون به گوشم اسم غریبی بود، پرسیدم چی هست؟!

  عزت اللهی رسما شاگرد استراماچونی شد+عکس

بعد متوجه شدم سرمربی تیم استقلال بودن و چون مشکل داشتن از ایران رفتن و چون به نظرم اسم ایشون سخت و برای من یادآور دوران‌های زمین‌شناسی ماقبل تاریخ میومد، خیلی راحت حسم به این اسم خاص را در برنامه «عصر جدید» بیان کردم که ظاهرا باعث ناراحتی دوستان و طرفداران این تیم شده است.»


آریا عظیم‌نژاد و استراماچونی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx