طراحی سایت گامی مهم در پیشرفت و ترقی کسب و کار شما

dell ghatar.com ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۸۵

این روزها فرقی نمی کند که شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی و یا فروشگاه حضوری بزرگ یا کوچک باشید، یک شرکت داخلی یا بین المللی داشته باشید، قناد باشید یا معلم، در هر شرایطی طراحی سایت و داشتن یک وب سایت حرفه ای می تواند تغییر و پیشرفت چشمگیری در توسعه کسب و کار شما ایجاد کند.

افزایش استفاده از اینترنت و وب گردی باعث شده است که مردم به جای مراجعه حضوری به مکان های مختلف تنها به سایت های آن ها مراجعه کرده و خدمات خود را انتخاب کنند. با ما همراه شوید تا با مزایای ویژه استفاده از وب سایت بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت
 

مزایای طراحی سایت

این نکته را به قطعیت می توان گفت که در دنیای امروز کسب و کارهایی که در دنیای دیجیتال و آنلاین فعالیتی ندارند، دیر یا زود محکوم به نابودی هستند. شما با استفاده از طراحی سایت و دیگر صفحات مجازی می توانید خدمات و محصولات خود را به مجموعه ای عظیم از مشتریان بالقوه خود معرفی کرده و کسب و کار خود را ارتقا دهید. اگر هنوز هم برای استفاده از دنیای دیجیتال دچار شک و تردید هستید، خواندن این مقاله شاید بتواند طرز فکر شما را تغییر دهد!
 

مشتریان شما به صورت شبانه روزی در دسترس هستند

یکی از محدودیت های فروشگاه ها و شرکت های حضوری ساعات کاری آن ها است. افراد برای دریافت خدمات مجبور هستند در ساعت های مشخص شده به شرکت شما مراجعه کنند. بسیاری از افراد ممکن است در ساعات تعیین شده خودشان سرکار باشند و در نتیجه شما تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

شما به کمک شرکت طراحی سایت و داشتن وب سایت خوب به مشتریان خود این امکان را می دهید که در هر ساعت از شبانه روز به شما مراجعه کنند. این مساله به شما کمک می کند بتوانید مشتریان خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
 

مردم بیش از پیش از اینترنت استفاده می کنند

این روزها افراد بیش از پیش از دنیای گسترده اینترنت استفاده می کنند. آمارها نشان می دهد که افراد در آمریکا و کانادا بیش از ۳۵ ساعت در هر ماه را برای جست و جو در صفحات اینترنتی می گذرانند. تحقیقات نشان می دهد که ایران بیش از ۴۰ میلیون کاربر اینترنتی دارد که به طور میانگین بین ۲ تا ۵ ساعت از روز را در صفحات اینترنتی می گذرانند. قضاوت با خودتان! آیا می توانید به صورت حضوری به این حجم از افراد دسترسی داشته باشید؟!

طراحی سایت
 

تبلیغات گسترده در کنار هزینه های کم تر

همانطور که می دانید دنیای دیجیتال و اینترنت، شکل و فضای تبلیغاتی را نیز به شکل چشمگیری تغییر داده است. استفاده از بنرهای بزرگ با هزینه های سرسام آور شاید بتواند برند شما را تنها به بخش محدودی از افراد معرفی کند، اما آیا هزینه های بالای این نوع تبلیغات به بازدهی آن می ارزد؟!
یکی از مزایای ویژه طراحی سایت برای شرکت و برند شما، آن است که می توانید با هزینه بسیار مناسب تبلیغات گسترده انجام دهید. تبلیغات در دنیای دیجیتال می تواند برند شما را به تعداد بیشماری از افراد معرفی کرده و هزینه های تبلیغات شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.
 

برند خود را جهانی کنید

اگر برای برند و خدمات شرکت خود، بلند پرواز هستید و دوست دارید که خدمات شرکت خود را بین المللی انجام دهید، طراحی سایت شرکت می تواند راه صد ساله شما را در یک مدت کوتاهی بپیماید! استفاده از صفحات مجازی و آنلاین همانطور که همه شما می دانید، محدودیت زمانی نداشته و شما می توانید خدمات خود را به صورت بین المللی انجام دهید.
 

طراحی سایت به برند شما اعتبار می بخشد

در گذشته شما به شرکت هایی بدون آدرس و مکان مشخص اعتماد نمی کردید، این روزها این اعتماد تا حد زیادی به داشتن صفحات مجازی و وب سایت مربوط می شود. داشتن یک سایت مناسب و حرفه ای می تواند اعتبار ویژه ای به شما داده و باعث ایجاد اطمینان در مشتریان شما شود. شما می توانید بعد از طراحی سایت و راه اندازی آن، مشتریان خود و میزان رضایت آن ها در خدمات، جوایز و تقدیرنامه های خود و خدمات را معرفی کرده و به شرکت خود اعتبار بیشتری ببخشید.
 

ارتباط شما با مشتریان را بسیار ساده می کند

برای هر شرکتی بارها پیش خواهد آمد که بخواهد با مشتریان قبلی یا مشتریان همیشگی خود ارتباط برقرار کند. در طراحی سایت خود می توانید یک بخش مربوط به تماس با مشتریان و افراد داشته و به صورت آنلاین و یا در زمان بسیار کوتاهی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. با دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات افراد می توانید نقطه ضعف و نقاط قوت شرکت و برند خود را به خوبی تشخیص داده و عملکرد خود را ارتقا دهید.

طراحی سایت
 

شرکت طراحی سایت ایزی وب

این که طراحی سایت خود را به چه کسی بسپارید، نکته ای بسیار مهم و تعیین کننده برای میزان دست یابی به تمام مزایای معرفی شده در بالا است. اگر طراحی سایت شما به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود، شما می توانید از خدمات ویژه و امکانات فوق العاده ای برای سایت خود بهره مند شوید.

ایزی وب یکی از اعضای رسمی شورای عالی انفورماتیک کشور، نظام صنفی رایانه ای کشور و بانک متخصصین حرفه ای مایکروسافت آمریکا بوده و سال ها است که با مشتریان نام آشنای دولتی و غیر دولتی همکاری دارد.
این شرکت دارای جوایز و تندیس های داخلی و بین المللی بسیاری از جمله ۵ بار افتخار کسب عنوان نخست طراحی سایت در ایران، بهترین طراحی سایت DNN آمریکا در سال ۲۰۱۱ و عنوان نخست طراحی سایت در جشنواره پرتال های شهرداری تهران بوده و می توانید با خیال آسوده طراحی سایت خود را به متخصصان آن ها بسپارید.
 
رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx