معرفی بهترین مارکت‌های مخصوص اندروید و دانلود آنها

dell ghatar.com ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۵۲

بنا بر اینکه میزان محبوبیت و استفاده از گوشی های تلفن همراه در نوع اندروید بدون توجه به سن افراد و نوع کاربرد آنها افزایش پیدا کرده است، می‌توان گفت که در حال حاضر عده زیادی از افراد به دنبال سایر برنامه های مخصوص اندروید در زمینه های مختلف هستند. با توجه به تعداد بسیار زیاد این برنامه ها، یکسری برنامه معروف به فروشگاه اندرویدی برای دانلود بهینه و مناسب سایر برنامه های اندروید بوجود آمده‌اند. این برنامه ها به مارکت اندروید معروف هستند و با این عنوان شناخته می‌شوند.

بعلاوه با نصب برنامه های اندرویدی مورد نیاز کاربران، پس از مدتی این برنامه ها نیاز به بروزرسانی خواهند داشت تا تمام کاربرد ها و قابلیت های جدید برنامه را برای کاربر به نمایش بگذارد، این مارکت ها به کاربران در صورت وجود نسخه آپیدیت جدید اطلاع رسانی می‌کنند و در صورت نیاز می‌توان از طریق آنها نسخه جدید را دانلود کرده و نصب کرد.
 

معروف ترین مارکت اندروید با عنوان گوگل پلی استور

مارکت اندروید گوگل پلی استور

گوگل پلی استور که به صورت لاتین (google play store) شناخته می‌شود، در بین چندین مارکت معروف اندروید در دنیا به عنوان محبوب‌ترین و معروف‌ترین شناخته می‌شود که توسط شرکت گوگل پلی ساخته شده است. این مارکت را می‌توانید در هنگام خرید گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض بر روی آن مشاهده کنید چرا که نصب آن پیش فرض انجام می‌شود. از جمله مارکت های اندروید گوگل پلی است که می‌توان از طریق اپلیکیشن یا برنامه پلی استور به تمام خدمات و قابلیت های آن دسترسی پیدا کرد.

برای اینکه به گوگل پلی دسترسی داشته باشید و برای دانلود گوگل پلی در زمانی که ایران در تحریم بسر می‌برد در سال ۲۰۱۳ غیر ممکن بود و کاربران ایرانی نمی‌توانستند از خدمات آن استفاده کنند. پس از ۲۷ ماه اوت همان سال که تحریم هایی در این زمینه از کشور ایران برداشته شد، شرکت گوگل پلی هم از منع کاربران ایرانی برای دانلود گوگل پلی منصرف شد، ولی در این مدت تحریم ها، کاربران ایرانی فرصتی برای ساختن یک مارکت محبوب و کاربردی درونی پیدا کردند. به همین دلیل مارکت داخلی محبوب کافه بازار راه اندازی شد و تا به امروز بر تعداد استفاده کنندگان و کاربران فعال آن افزوده می‌شود. برای دانلود گوگل پلی کلیک کنید.
 

  مخفی کردن اپ ها در گوشی اندرویدی به چه شکل است ؟

معروف ترین مارکت داخلی مخصوص اندروید با عنوان کافه بازار

مارکت اندروید کافه بازار

کافه بازار، توسط یک پروژه دانشجویی مخصوص دانشجویان شریف بوجود آمد که امروزه یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مارکت های مخصوص اندروید در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این مارکت داخلی بر اساس آخری تحقیقات و گزارش ها ۲۹ میلیون دلار ارزش دارد و به عنوان یکی از با ارزش‌ترین شرکت های اینترتی در ایران محسوب می‌شود. با توجه به موفقیت هایی که بازار در این زمینه کسب کرد، شرکت های دیگری هم به فکر راه اندازی یک مارکت داخلی افتادند که از جمله آنها می‌توان به مارکت مایکت، ایران اپس و ….. اشاره کرد. برای دانلود بازار کلیک کنید.
 

شناخت مارکت اندروید با نام مایکت

مارکت اندروید مایکت

یکی از مارکت های داخلی با عنوان مایکت که به تازگی توانسته نظر سایر کاربران اندرویدی را به خود جلب کند، به عنوان دومین مارکت معروف در ایران شناخته می‌شود. اپلیکیشن مایکت با توجه به تعداد و کیفیت عرضه برنامه های اندروید، پس از اپلیکیشن معروف بازار قرار گرفته است. ذکر این نکته الزامی است که با توجه به سرعت این اپلیکیشن بعد از بازار که رتبه اول را دارد و ایران اپ که رتبه دوم را دارد، در رتبه سوم قرار گرفته است. برای دانلود مایکت کلیک کنید.
 

آشنایی با مارکت ایران اپس

مارکت اندروید ایران اپس

ایران اپس، یکی از مارکت های معروف ایرانی است. این مارکت اوایل مخصوص گوشی های سامسونگ راه اندازی شد، ولی امروزه با توجه به بروزرسانی های بسیار کامل و کاربردی که برای آن ارائه شده است، می‌توان از آن برای تمام گوشی های تلفن همراه اندروید استفاده کرد. مارکت ایران اپس با شعار (بروزتر و هوشمندتر) کار خود را ادامه می‌دهد و با توجه به کارایی بالایی که دارد به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین اپ استور های داخلی مخصوص ایران در نظر گرفته می‌شود. این اپلیکیشن با هدف دسترسی سایر کاربران به تمام برنامه های اندرویدی مورد نیاز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

  مخفی کردن اپ ها در گوشی اندرویدی به چه شکل است ؟

برای معرفی ویژگی های مهم مارکت ایران اپس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: این مارکت از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند، تمام برنامه های ارائه شده در ایران اپس برای درستی کارکرد آزمایش می‌شوند، می تواند به صورت لحظه ای از تمام کاربران و توسعه دهندگان پشتیبانی کند.
 

آپدیت های مخصوص برنامه ها در اندروید

برای بروزرسانی برنامه های اندروید و استفاده از نسخه های جدیدتر آنها در بین مارکت های گفته شده در ایران، ایران اپس نسبت به دیگر مارکت ها بسیار عالی‌تر عمل می‌کند و در صورتی که یک نسخه جدید برای برنامه ها عرضه شود معمولا این نسخه توسط ایران اپس عرضه می‌شود و نخستین مارکت برای عرضه بروز رسانی ها در ایران محسوب می‌شود. مایکت پس از ایران اپس دومین رتبه در بروزرسانی را دارد و پس از آن کافه بازار است که در این زمینه بسیار کند عمل کرده و رتبه سوم را از آن خود می‌کند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx