abedi # ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۴۱


اجاره خودرو در سال‌های گذشته توانسته در کشور جایگاه خوبی را پیدا کند. به‌خصوص درزمینهٔ گردشگری و توریست ایران. استفاده از یک خودرو اجاره‌ای برای افرادی که ماشین ندارند و یا اینکه می‌خواهند استهلاک خودرو آن‌ها کمتر باشد و یا برای تشریفات یک انتخاب مناسب است.

روند اجاره ماشین این‌گونه است که شما با ارائه مدارک و پرداخت هزینه کرایه خودرو، ماشین موردنیاز خود را برای هر تعداد روزی که می‌خواهید اجاره کرده و در اختیاردارید.

 

برای اجاره ماشین نیاز نیست که حتماً به دفاتر رنت کار مراجعه کنید. اغلب با تماس تلفنی خودرو برای شما رزرو می‌شود و در زمان درخواستی توسط متصدی شرکت به شما تحویل داده می‌شود.

 

بیمه اجاره ماشین

بیمه اجاره ماشین یکی سؤال‌ها و دغدغه‌های مهم در بین متقاضیان رنت ماشین است. این افراد می‌خواهند که خودرو تحت یک پوشش بیمه‌ای باشد که تمام هزینه را پرداخت کرده و هیچ خسارتی بر عهده آن‌ها نباشد.

بیشتر افراد تصور می‌کنند که ماشین‌های اجاره‌ای بیمه نداشته و یا اینکه شرکت در صورت تصادف تمامی هزینه را از مشتری دریافت می‌کنند.

اما باید گفت که این تصور اشتباه است. تمامی خودروهای اجاره‌ای دارای بیمه مخصوص بوده که بخش زیادی از خسارت‌ها را پوشش می‌دهد.

 

چه ماشین‌های را می‌توان اجاره کرد؟

ماشین‌های موجود در شرکت‌های اجاره خودرو مجموعه متنوعی از ماشین‌های ساخت داخل و خارج هستند. از ماشین‌های لوکس نظیر فراری، پورشه، بنز، بی‌ام ‌و و… تا خودروهایی مانند پژو  پارس، پژو ۲۰۶ در این مؤسسات موجود است.

 

 

شما می‌توانید در شرکت‌های رنتکار این خودروها را اجاره کنید.

  • LX سمند
  • رنو ال ۹۰
  • پژو ۲۰۶
  • ۲۰۶SD پژو
  • پژو پارس
  • رنو ال ۹۰ اتومات
  • کیا سراتو
  • هیوندای سانتافه نیو
  • پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • کیا سورنتو
  • BMW X3
  • تویوتا پرادو

 

 

اجاره خودرو ایرانی

اجاره خودروهای ایرانی علاوه بر اینکه هزینه کمتری دارد ازلحاظ ودیعه نیز برای شما مقرون‌به‌صرفه تر خواهد بود. شما می‌توانید با پرداخت روزانه ۲۰۰٫۰۰۰ تومان یک خودرو باکیفیت سوار شوید. شرایط و مدارک خودروهای ایرانی نیز راحت‌تر خودروهای لوکس می‌باشد

.

ماشین‌های ایرانی را می‌توانید بدون راننده و یا با راننده اجاره کنید. حداقل زمان اجاره ماشین بدون راننده در مؤسسات کرایه ماشین ۲ روز است. هزینه بنزین نیز به عهده خودتان بوده. شرکت‌های اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها برای ماشین‌های بدون راننده محدودیت کیلومتری روزانه دارند؛ یعنی شما تنها مجاز به طی کردن مسافت محدود روزانه می‌باشید. اغلب این مسافت ۲۰۰ کیلومتر در روز است.

در صورت اجاره ماشین با راننده نیاز به مدرک نداشته و راحت خودرو با راننده‌ای مجرب در اختیار شما خواهد بود. اجاره ماشین با راننده ساعتی و حتی روزانه می‌باشد.

ارزان‌ترین شرکت اجاره خودرو

حالا باید ببینیم که در بین این مؤسسات کدام‌یک دارای قیمت‌های ارزان و درعین‌حال کیفیت خدمات‌رسانی برتری هستند. برای پیدا کردن ارزان‌ترین اجاره خودرو در تهران باید سری به لیست رنتکارهای فعال در تهران بزنید. البته شرکت‌هایی اجاره خودرو رنت کنیم و یا سعادت رنت به دلیل ارائه تخفیف می‌تواند جزو مؤسسات ارزان قرار بگیرند. برای اطلاع از صحت این امر باید به قیمت‌های این شرکت‌ها سری بزنید. البته اول از قانونی بودن و داشتن نماد اعتماد الکترونیک آن‌ها باخبر شوید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx