افزایش تعطیلات عید فطر

baran ghatar.com ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۱۶

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: افزایش تعطیلات عید فطر را پیگیری می‌کنیم تا در صورت مهار کرونا، از تعطیلات این عید فرخنده برای سفر هم‌وطنان فرصتی فراهم شود.

وبگردی: علی‌اصغر مونسان تصریح کرد: امسال باید سال تسریع پروژه‌های عمرانی باشد و اقداماتی که از قبل آغاز شده باید پیگیری شود و پروژه‌ها به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این‌که بعد از مهار کرونا در سفر به استان‌های مختلف از روند پروژه‌ها بازدید خواهم کرد، افزود: امسال باید سال تحول در گردشگری باشد.

مونسان در ادامه به فعالیت تعدادی از کارگاه‌های صنایع‌دستی در دوران کرونا به‌منظور تولید ماسک و البسه پزشکی اشاره کرد و گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که صنایع‌دستی در دوران کرونا به شکل دیگری فعال بوده و با تولید ماسک و البسه پزشکی ضمن حفظ نیروی انسانی شاغل در کارگاه‌ها، تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: تلاش این وزارتخانه برای دریافت تسهیلات برای بخش‌های آسیب‌دیده کرونا انجام شد که از آن جمله می‌توان به امهال تسهیلات و نیز تعویق مالیات و بیمه سهم کارفرما اشاره کرد. از ۱۰ رسته مورد توجه دولت در موضوع آسیب کرونا، سه رسته به‌طور مستقیم حوزه این وزارتخانه بود که حاصل تلاش همه همکاران است و در این خصوص ما وزاتخانه پیشرو هستیم.

  محمد کاسبی در بیمارستان بستری شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه به پیگیری‌ها برای افزایش تعطیلات عید فطر اشاره کرد و گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم تا در صورت مهار کرونا تا زمان عید فطر، تعطیلات این عید افزایش یابد تا فرصتی برای سفر هم‌وطنان در ایام فرخنده عید سعید فطر فراهم شود.»

مونسان ادامه داد: قطعاً بعد از کرونا جهش بی‌سابقه‌ای در سفر خواهیم داشت و بخش زیادی از خسارت‌هایی که وارد شده از طریق رونق جهش‌وار سفر برطرف خواهد شد؛ ازاین‌رو همه استان‌ها باید آماده جهش سفر و میزبانی شایسته از گردشگران برای دوران پساکرونا باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx