تصاویر جدید گلشیفته فراهانی در فیلم «استخراج»

baran ghatar.com ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۵۲۶

فیلم استخراج با عنوان‌های دیگر خارج کردن، خروج از آتش (Out Of The Fire یا Extraction) با نام قبلی داکا یک فیلم هیجان انگیز اکشن آمریکایی به کارگردانی سم هارگریو است. در این فیلم کریس همسورث و دیوید هاربر نقش‌آفرینی می‌کنند. گلشیفته فراهانی از دیگر بازیگران این فیلم است.

قطار وبگردی: فیلمنامه این اثر را «جو روسو» به همراه برادرش آنتونی روسو که تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز هست، به نگارش درآورده است. آن‌ها چهار فیلم در دنیای سینمایی مارول کارگردانی کردند و تابستان سال گذشته نام «انتقام‌جویان: آخر بازی» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما به ثبت رساندند.

گلیشفته فراهانی و کریس همسورث در فیلم استخراج

گلیشفته فراهانی و کریس همسورث در صحنه‌ای از فیلم استخراج


گلیشفته فراهانی در فیلم استخراج

گلیشفته فراهانی در فیلم استخراج

گلیشفته فراهانی در فیلم استخراج
 

داستان فیلم استخراج :

تایلر راک (کریس همسورث) یک مزدور بی باک در بازار سیاه است و او در ماموریتی برای نجات پسری که بوسیله قاچاقچیان ربوده شده است تلاش می کند که چیزی برای از دست دادن برایش باقی نمانده است. اما در دنیای زیرکانه فروشندگان سلاح و قاچاقچیان مواد مخدر در هند و بنگلادش ، در یک مأموریت در حال حاضر کشنده و به ظاهر غیرممکن نزدیک می شوند ، و بعد از ان ماجرا تا ابد زندگی تایلر و پسر را تحت تاثیر قرار می دهد.

  واکنش گلشیفته به صحبت‌های سهیلی: اشکم درآمد

تولید اصلی این فیلم در مارس ۲۰۱۹ به پایان رسید. عنوان فیلم از داکا به Out of the Fire یعنی خروج از آتش تغییر یافت، بعدتر در سال ۲۰۲۰ که قرار بود اولین تریلر این فیلم عرضه گردد نام فیلم به Extraction یعنی استخراج تغییر یافت.

فیلم «Extraction» با بازی «گلیشفته فراهانی» و «کریس همسورث» در شبکه استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.
 

تریلر فیلم «استخراج» / The Extraction:

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx