بریدن گوش‌ها و بینی مرد تهرانی

lokomotive ghatar.com ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدگاه ۷۱۵

درگیری ۲ مرد با مرگ یکی از آنها پایان گرفت، قاتل گوش‌ها و بینی مرد جوان را زنده زنده برید.

ساعت ۱۵ امروز شنبه ۶ اردیبهشت ماه درگیری ۲ مرد جوان در محله عرب آباد منطقه یافت آباد به پلیس مخابره شد که تیمی از ماموران برای پایان دادن به این درگیری وارد عمل شدند اما با صحنه هولناکی روبرو شدند.

تیم پلیسی با حضور در محل مشاهده کردند که مرد جوانی هدف ضربات زیاد چاقو قرار گرفته و عامل این اقدام هولناک با چاقو گوش ها و بینی مرد جوان را بریده و داخل یک نایلون گذاشته و بسته را روی بدن مرد جوان قرار داده است.

مرد جوان که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت خونریزی و ضربات چاقو این جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

قاتل از صحنه گریخت
همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای دستگیری تحقیقات میدانی در صحنه جرم حاضر شوند.

  ماجرای هولناک قتل ناموسی دو دختر نوجوان در چابهار

یکی از شاهدان در تحقیقات پلیسی گفت: ۲ مرد جوان که از اتباع خارجه بودند با هم درگیر شدند که یکی از آنها با چاقو مرد دیگر را هدف قرار داد که در ادامه اقدام به بریدن گوش ها و بینی مرد جوان کرد و با گذاشتن این قسمت های بریده شده روی بدن، پا به فرار گذاشت.

بنا به این گزارش، جسد مرد افغان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت هولناک در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx