abedi # ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدگاه ۶۶


آهن آلات شکوهیان پیشتاز در زمینه فروش و خرید پروفیل صنعتی برای خرید آنلاین پروفیل در کشور می باشد. قیمت مناسب و کیفیت بالای پروفیل آهن الات شکوهیان همواره خریداران را برای خرید پروفیل در دفعات بعد و همکاری بیشتر با این مجموعه ترغیب نموده است. برای استعلام قیمت خرید و فروش انواع پروفیل، قیمت قوطی ستونی ، قیمت پروفیل فرانسوی، قیمت پروفیل درجه یک و اعلا با کیفیت فوق العاده می توانید در ساعات کاری با این مجموعه تماس بگیرید.

خرید پروفیل

خرید پروفیل : در میان تولیدات و محصولات صنعت اهن آلات در ایران شاید پروفیل ها را بتوان پرکاربردترین آنها دانست و در نتیجه به علت کاربرد زیاد پروفیل ها نیاز به خرید پروفیل در ایران به مراتب نیز بر اساس کاربردهای فراوان بیشتر شده و بنابراین می توان گفت نیاز به خرید پروفیل در افزایش می بابد و همین امر عرضه کنندگان پروفیل در ایران را نیز به سمت فروش بیشتر هدایت می کند. اما خرید پروفیل مورد نیاز خریداران کار چندان ساده ای نیست مخصوصا وقتی که حجم خرید پروفیل بالا برود تامین پروفیل مورد نیاز خریدار نیازمند مدیریت و تجربه و ساقه فراون در صنعت آهن الات کشور می باشد که مجموعه آهن آلات شکوهیان این افتخار را دارد که بتواند نیاز خرید پروفیل مشتریان و خریداران را در حجم بالا تامین نماید.

انواع پروفیل

پروفیل ها محصولاتی در صنعت آهن آلات می باشند که مقاطع مختلف به اشکال مختلف و ثابت دارند و به دلیل تنوع و قدرت آنها در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پروفیل ها را در زیر به طور خلاصه توضیح خواهیم داد. برای خرید پروفیل و استعلام قیمت فروش پروفیل مدنظرتان می توانید با شماره تماس های دفتر فروش شرکت و مجموعه آهن آلات شکوهیان تماس حاصل فرمایید.

۱) هاش: شکل گرفته با سطح مقطع H که عمدتا در ساختمانهای سازه فلزی استفاده می شود.

۲) میلگرد: پروفیل هایی با سطح مقطع جامد معمولاً با آج. استفاده اصلی میلگرد در سازه های اسکلت بتونی در بتن آرمه تقویت شده است.

۳) لوله: نمایه ای با سطح دایره توخالی که در قطرهای متنوعی موجود است.

۴) قوطی های پروفیل: پروفیل ها با مقطع مربع مستطیل یا توخالی هستند. از انواع پرفروش در خرید پروفیل است.

۵) نبشی: شکل آن از نوع مقطع است و ۲ طرف آن عمود است.

۶) گل میخ ها: پروفیل ها با مقطع U شکل هستند.

انواع دیگر پروفیل که در بازار برای خرید موجود می باشد با اسامی چون : پروفیل صنعتی، پروفیل مبلی، پروفیلZ، پروفیل آلومینیوم، پروفیل گالوانیزه هستند و ممکن است با این اسامی بیشتر آشنا باشید.

کاربرد انواع پروفایل

شایان ذکر است که در بازار خرید پروفیل ، پروفیل ها کاربردهای بسیاری دارند و در ساخت و ساز و صنعت و راه سازی استفاده می شوند اما بیشتر از خرید پروفیل در درها و پنجره های فلزی استفاده می شوند. پروفیل های مربع و مستطیل شکل در بخش های کوچک برای نرده های فلزی ، درها و پنجره ها ، راه پله ها و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد اما از خرید پروفیل در اندازه های بزرگتر که به ستون ها معروف هستند در ساخت ستون ها و سازه های فلزی استفاده می شود.

انواع دیگر پروفیل هایی که در بازار محبوبیت بیشتری دارند پروفیل درب باشند. پروفیل های درب عمدتاً از ۲٫۵ میلی متر تا ۴٫۳ میلی متر ضخامت ساخته می شوند که نوع ۲ میلی متر در بازار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از خرید پروفیل های Z برای اتصال سازه های فلزی استفاده می شود که اغلب علاوه بر ساخت کشتی برای ساخت سقف های شیب دار نیز لازم است.

منبع: https://price.ahanalaat.com/steel-square-tube/

 

 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx