رقص پژمان جمشیدی و هادی حجازی فر در سریال زیرخاکی /ببینید

baran ghatar.com ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۱۴۰

سریال زیرخاکی که سریال طنز این شب‌های شبکه یک است با بازی خوب پژمان جمشیدی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه یکی از سکانس‌های خنده دار این سریال را مشاهده می‌کنید.

 
در این سکانس، فریبرز با بازی پژمان جمشیدی و برادرش فرهاد با بازی هادی حجازی فر، برای دست به سر کردن مردم محلی که برای کمک آمده بودند، به رقصیدن روی می‌آورند که با این کار به هدف خود می‌رسند.

سریال «زیر خاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری نیا در ماه رمضان هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این سریال در دو فصل ۲۵ قسمتی ساخته شده است و هر دو فصل در ادامه یکدیگر روایت می شوند. نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. «زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.
 

خلاصه داستان سریال زیرخاکی:

زیرخاکی روایتگر داستان مردی است که برای یافتن زیرخاکی دست به کارهای جالبی می‌زند و در واقع داستان این سریال در دو دوره پیش از انقلاب و بعد از انقلاب روایت می‌شود.
 

  تصاویر/ اکران فیلم گربه سیاه با حضور بهرام رادان، سارا بهرامی، ترلان پروانه و پژمان جمشیدی

بازیگران زیرخاکی:

پژمان جمشیدی, ژاله صامتی, هادی حجازی فر, گوهر خیراندیش, نادر فلاح, امید روحانی, اصغر نقی زاده, ایرج سنجری, رایان سرلک, سیما تیرانداز, ساناز سعیدی, منصور نصیری, مهرداد فلاحتگر, بهادر باستان حق, مهدی صباغی, ابراهیم طلعتی نژاد, علی ولیانی, علی ابدالی
 

ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی:

سریال زیرخاکی هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ماه رمضان ۹۹ از شبکه یک پخش می‌شود. تکرار سریال زیرخاکی نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد، بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح و بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می‌باشد. همچنین این سریال نیز از شبکه تماشا در ساعت ۲۴ هر شب پخش می‌گردد.
 

عوامل ساخت سریال زیرخاکی:

عوامل اصلی «زیرخاکی» عبارتند از تهیه‌کننده: رضا نصیری نیا، نویسنده و کارگردان: جلیل سامان، برنامه‌ریز: حسین دیردار، دستیار کارگردان: رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، طراح گریم: عباس عباسی، طراحان لباس: مه‌لقا ناقد و الهام شعبانی٬ مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، تدوین: بهزاد مصلح، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، منشی صحنه: آرزو نیک پور، مدیران تدارکات: حسین لنجابی و مهدی آقامحمدی، عکاس: مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس/متن احساسی ترلان پروانه برای پژمان جمشیدی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx