abedi # ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدگاه ۳۲


هر کدام از کمپانی‌هایی که به ساخت بازی‌های ویدئویی می‌پردازند، تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند تا بازی ساخت آن‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده و طرفداران سرسختی پیدا کند؛ اما از میان ده‌ها و گاهی صدها بازی ارائه شده در هر سال تنها تعداد معدودی می‌توانند به گروه «بازی‌های جذاب» بپیوندند، جایزه ببرند، بازیکنان را درگیر کنند و تعریفشان همه جا بپیچد. بازی‌هایی که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم، در همین گروه قرار می‌گیرند؛ بازی‌های جذابی که حداقل به یک بار امتحان کردنشان می‌ارزند. در این مقاله ما به سراغ هفت بازی پر سر و صدا رفته‌ایم و به معرفی آن‌ها و پلتفرم‌های مناسبشان پرداخته‌ایم. در انتها شما هم می‌توانید به ما بگویید کدام بازی‌ها را به فهرست بازی‌های جذاب این مقاله اضافه می‌کنید.

  1. Resident evil 2

یکی از جذابترین و در عین حال ترسناک‌ترین بازی‌هایی که خوب است حداقل یک بار آن را امتحان کنید، بازی رزیدنت اویل۲/ Resident evil 2 است. این بازی ترکیبی است از دو احساس غریزی انسان؛ ترس و تلاش برای زنده ماندن. ترکیب این دو احساس ژانر وحشت-بقا را تشکیل می‌دهد که یکی از پرطرفدارترین ژانر بازی‌های ویدئویی است. اگر به فیلم‌هایی با  حضور زامبی‌ها علاقه دارید و همیشه موقع تماشایشان خودتان را در شرایط فیلم گذاشته‌اید و فکر کرده‌اید که اگر شما در آن شرایط بودید، چه می‌کردید؛ با بازی رزیدنت اِویل ۲ این امکان را پیدا می‌کنید تا ایده‌هایتان را به چالش بکشید. برای خرید بازی رزیدنت اویل ۲ (Resident evil 2) برای pc اینجا کلیک کنید.

پلتفرم‌های مناسب: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز

  1. Red Dead Redemption 2

بازی «رد دد ردمپشن ۲» یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است. روایت داستانی آن بسیار خوب طراحی شده و آنقدر دقیق به تک تک جزئیات پرداخته است که کمتر کسی می‌تواند جذب این بازی نشود. اگر همیشه فیلم‌های وسترن را پسندیده‌اید، از اکشن و زد و خورد خوشتان می‌آید و در عین بدتان نمی‌آید کمی ماجراجویی را در یک بازی خوب تجربه کنید، بازی Red Dead Redemption2 برای شما طراحی شده است و شک نکنید که حداقل به یک بار امتحان کردنش می‌ارزد.

پلتفرم‌های مناسب: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، گوگل استادیا، مایکروسافت ویندوز

  1. Minecraft

دنیای باز یا open World در بازی‌ها به بازیکن امکان می‌دهد تا هر جا که دلش می‌خواهد پیشروی کند، تجربه‌های جدید به دست آورد و به اکتشاف‌های تازه بپردازد. دنیای ماینکرفت چنین دنیایی است. یک بازی خوب که جمعیت زیادی از مردم دنیا عاشقش هستند. در آن خانه سازی می‌کنند، شهر می‌سازند، تغییر و تحول ایجاد می‌کنند و در نهایت سعی می‌کنند زنده بمانند. اگر شما هم به این کارها علاقه دارید، حتما ماینکرفت را امتحان کنید و بدانید که این بازی جایزه بفتا برای بهترین بازی اجتماعی و خانوادگی را از آن خودش کرده است. همچنین این بازی جزو چند مورد از بازی‌های محبوب در ژانر Survival به حساب می‌آید که در این مطلب آورده شده است.

پلتفرم‌های مناسب: جاوا، ایکس باکس وان، اندروید، مایکروسافت ویندوز، iOS

  1. Sekiro: Shadows Die Twice

«سکیرو» را قطعا می‌توان یکی از بازی‌های بسیار چالش برانگیز دانست. داستان در فضای ژاپن اتفاق می‌افتد و مربوط به مردی است که یک گروه از سامورایی‌ها استادش را دزدیده‌اند و حالا او قصد دارد انتقام این کار را از آن‌ها بگیرد و در این حین باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. جالب است بدانید سکیرو را جزو سخت‌ترین بازی‌های فعلی معرفی کرده‌اند که می‌تواند مهارت‌های شما را به چالش بکشد و در عین حال قوی‌ترتان کند. اگر همیشه از دیدن فیلم‌های سامورایی خوشتان آمده، از چالش لذت می‌برید و آماده دنیایی از ماجراجویی و مبارزه هستید، سکیرو را امتحان کنید؛ چون این بازی جایزه بهترین بازی ژانر اکشن-ماجراجویی را از آن خودش کرده است.

پلتفرم‌های مناسب: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز

  1. Devil May Cry 5

به بازی‌های ژانر هک اند اسلش/ Hack and Slash علاقه دارید؟ دوست دارید سرعت بازی بالا باشد، کلی سلاح عجیب در دست داشته باشید و گروهی به مبارزه بپردازید؟ فضای بازی DMC 5 برای شما مناسب خواهد بود. این بازی درباره کاراکترهایی است که شما کنترل‌شان را در دست می‌گیرید و سپس به جنگ با انبوهی از شیاطین خواهید پرداخت. شما می‌توانید به تنهایی بازی کنید یا به همراه دوستانتان؛ در هر دو صورت خیالتان راحت باشد که در حال انجام یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی هستید؛ بازی‌ای که جایزه بهترین بازی اکشن را به خودش اختصاص داده است و با چند مورد از بهترین کنسول ها برای بازی کردن در خانه قابل اجراست.

پلتفرم‌های مناسب: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز

  1. Death Stranding

بازی‌های جدید روز به روز واقعی‌تر می‌شوند و از این نظر می‌توانند بیشتر ما را درگیر خودشان کنند. دث استرندینگ/ Death Stranding یکی از این بازی‌هاست که با توانایی عجیبی احساسات انسانی بازیکنان را به چالش می‌کشد و کاری می‌کند که به راحتی بتوان آن را در گروه جذاب‌ترین بازی‌ها قرار داد. بازی مربوط به فضایی آخر الزمانی است و مبارزه مردی با موجوداتی که بین مرگ و زندگی معلق هستند و قصد تسخیر زمین را دارند. جالب است بدانید کاراکتر این داستان از روی یکی از بازیگران هالیوودی، «نورمن ریدوس» ساخته شده است و در حقیقت شما در قالب این بازیگر، بازی خواهید کرد.

دث استرندینگ از نوامبر ۲۰۱۹ تا به حال جوایز زیادی به دست آورده است؛ از جمله جایزه بهترین ساند ترک، بهترین کارگردانی و بهترین پرفورمنس

پلتفرم‌های مناسب: پلی استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز

  1. Call Of Duty: Modern Warfare

بعید است جزو جمعیت گیمرها باشید و از لذت بازی کال آف دیوتی/ Call of Duty چیزی نشنیده باشید. این بازی در ژانر جذاب شوتر اول شخص طراحی شده است؛ ژانری که در آن می‌توانید خودتان را به جای کاراکترتان بگذارید و همه چیز را از زاویه دید او ببینید. نسخه Modern Warfare جدیدترین نسخه این بازی است که سال ۲۰۱۹ وارد دنیای گیم شد و تا کنون جمعیت بسیار زیادی را به خودش علاقمند کرده است. یکی از مزایای این بازی این است که علاوه بر اینکه می‌توانید آن را به تنهایی بازی کنید، می‌توانید در وضعیت مالتی پلیر یا چند نفره هم سراغش بروید و لذت بازی کردن دسته جمعی را به خودتان هدیه دهید.

پلتفرم‌های مناسب: مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان

 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx