ادعای دو مهمان تلویزیون: گفتند چادرت را در بیار!

baran ghatar.com ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدگاه ۹۹۶

همزمان دو مهمان زن از دو برنامه تلویزیونی مختلف در صداوسیما مدعی شده‌اند که در حین شرکت در برنامه، عوامل از آنها درخواست کرده‌اند که چادرشان را بردارند؛ البته این ادعاها در ادامه با واکنش شبکه‌ها مواجه شده و اعلام کرده‌اند که قضیه را پیگیری قانونی می‌کنند.

این روزها حاشیه در سازمان صداوسیما مقوله‌ی چندان عجیب و غریبی نیست؛ از سریال «پایتخت ۶» و حاشیه‌هایی که در فضای عمومی و مجازی ایجاد کرد تا شبهه در پخش سریال ماه رمضانی «زیر خاکی» و تا حاشیه‌های اخیر به مداحان، به دلیل حاشیه‌های یکی از بازیگرانش؛ اینها نمونه‌هایی از چند حاشیه اخیر است که ذهن رسانه‌ها و مخاطب را درگیر کرده و مدیران صداوسیما را با پرسش‌های اساسی درگیر کرده و حالا بحران دیگری پیش‌روی متولیان این سازمان قرار گرفته است.

در روزهای اخیر برخی از مهمانان سابق برنامه‌های گفت‌وگومحور تلویزیون در فضای مجازی مدعی شده‌اند، برنامه میزبان از آنها خواستار برداشتن چادرشان شده است. یکی از این زنان دختر طلبه‌ای است که به دلیل تغسیل اموات کرونا پیشتر شهرت پیدا کرده است. او مدعی شده است که عوامل برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم از او خواسته‌اند که بدون چادر مقابل دوربین حاضر شود. دیگری هم زنی بوده که برای برنامه‌ای شعبده‌بازی در تلویزیون حاضر شده و او هم مدعی شده که از او خواسته‌اند چادر از سر بردارد.

  جشن تولد زهرا خاتمی‌راد، مجری سابق تلویزیون/تصاویر

در پی ادعاهای این دو زن که واکنش‌های متفاوتی را هم به همراه داشت – برخی دفاع کردند و صداوسیما را متهم و برخی آن را برای رسیدن به فالور بیشتر دانشتند، امروز روابط عمومی‌های شبکه‌های تلویزیونی در خبرهایی مجزا با اعلام برائت از اتهام‌هایی که در روز های اخیر برخی از مهمانان به آنها وارد کردند، اعلام کردند این ادعاها را پیگیری قانونی خواهند کرد.

بنابراین گزارش، تهیه‌کننده برنامه «بی‌انتها» در تماس با روابط عمومی شبکه نسیم ادعای یکی از مدعوین برنامه شب‌های قدر برای چادر سر نکردن هنگام ضبط برنامه را تکذیب و بر پیگرد حقوقی این شخص تاکید کرده است.
روابط عمومی شبکه نسیم هم با تاکید بر کارنامه روشن این گروه برنامه ساز در تولید و پخش برنامه‌های معارفی، اینگونه عنوان کرده که عوامل این برنامه با تاکید بر در اختیار داشتن مستندات و مدارک کافی برای اثبات کذب بودن این اتهام، از مدیران شبکه خواستار پیگرد حقوقی عاملان تولید، انتشار و بازنشر این افترا شدند.

  انتقاد شدید از مجریان بی‌تربیت تلویزیون!

همچنین صبح امروز روبط عمومی شبکه پنج سیما در خبری مجزا ادعای یکی از مهمانان برنامه نوروزی را که عنوان کرده بود، از او درخواست شده در پخش یکی از برنامه‌ها چادرش را بردارد، تکذیب و اعلام کرده این ادعا خلاف واقع است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

روابط عمومی شبکه پنج تاکید کرده، این اتهام ناروا که به قصد نامعلوم وارد شده، حیرت‌آور بوده و حق پیگیری قضایی برای شبکه محفوظ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx