negaresh negareshenik.ir ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۳۳

جول اوستین کیست؟

جول اوستین متولد ۵ مارس ۱۹۶۳ میلادی است که معادل ۱۴ اسفند ۱۳۴۱ شمسی می باشد و ۵۶ سال سن دارد.

پدر جول که یک کشیش بود، او را تشویق می کرد تا در کلیسا سخنرانی کند اما او نمی پذیرفت و علاقه ای نداشت. کلیسایی که بزرگترین کلیسای پروتستان (شاخه ای از مسیحیت) و در شهر هیوستون آمریکا واقع است.

در نهایت جول اوستین در سال ۱۹۹۹ پس از فوت پدرش کار پدرش را ادامه داد و به جای پدرش کشیش ارشد کلیسای لیکوود شد. او هیچوقت تصورش را هم نمی کرد که راه پدرش را ادامه دهد.

جول اوستین کشیش، نویسنده، روانشناس انگیزشی و سخنران می باشد که هر هفته یکشنبه ها در این کلیسا جلوی ۱۶ هزار نفر به مدت تقریبا ۳۰ دقیقه سخنرانی می کند.

سخنرانی های هفتگی او توسط بیشتر از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده یا شنیده می شود.

او نویسنده کتاب های زیادی می باشد که هفت تا از این کتاب ها جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز به شمار می آیند که در ادامه به بعضی از کتاب های او اشاره می کنم.

مخاطبان جول اوستین به او لقب «کشیش خنده رو» را دادند و سخنرانی هایش را با تکنیک های فن بیان با جذابیت به خصوصی همراه می کند طوری که وقتی پای صحبت های او می نشینید گذشت زمان را احساس نمی کنید.

 

زندگینامه جول اوستین

 

جول اوستین و کلیسای لیکوود

شما را به دیدن کلیپ زیر از جول اوستین دعوت می کنم:

 

 

دانلود رایگان سخنرانی های جول اوستین

متن کلیپ بالا:

می دانید ما چگونه کلیسای لیکوود را پیدا کردیم؟

فقط با یک تماس تلفنی!!!

اینگونه کل ماجرا شروع شد. ما داشتیم تلاش می کردیم تا یک سالن سخنرانی بسازیم اما برای بار دوم زمینی که پیدا کردیم قبل از ما به فردی دیگر فروخته شد.

من کاملاً ناامید شده بودم. دیگر نمی توانستیم زمین دیگری پیدا کنیم.

وقتی می بینید به روش خودتان نمی توانید به خواسته تان برسید، به خاطر این است که خداوند چیز بهتری را برای شما در نظر گرفته است.

ممکن است در آن لحظه نتوانی آن را ببینی، در این لحظه فقط باید به خداوند اعتماد کنی.

 

زندگینامه کامل جول اوستین

 

یک روز بعدازظهر در دفترم مشغول انجام کارم بودم. دوستی که چندین سال بود با او حرف نزده بودم با من تماس گرفت. او گفت جول من یک ایده دارم، بیا برای ناهار بریم بیرون.

روز بعد هنگام ناهار او به من گفت که تیم بسکتبال راکتز از مرکز کامپک رفتند و لیکوود قصد دارد تا زمین را دوباره برای فروش قرار دهد.

وقتی این قضیه را شنیدم انگار دوباره جان گرفتم. می دانستم که باید پیگیر این قضیه شوم.

زمین مال شهرداری بود. بعد از خوردن ناهار با شهردار تماس گرفتم. او یکی از دوستان خانوادگی ما بود. به او گفتم که ما علاقمند به خرید این زمین هستیم.

او گفت جول من فکر می کنم اگر کلیسای لیکوود در مرکز کامپک باشد، برای شهر هوستون خیلی خوب می شود.

خداوند می داند که چطور افراد مناسب را سر راه شما قرار دهد. زمانی که مالکان آن دو زمین قبلی زمین شان را به ما نفروختند ناراحت شدم و به نظر عادلانه نمی آمد.

حقیقت این است که این کار را خودشان نکردند، بلکه خداوند خواست تا آنها زمین را به من نفروشند. آن زمین ها از همان اول قرار نبود که مال ما شوند.

اگر آنها کاری را که من می خواستم را انجام می دادند الان ما مرکز کامپک را از دست داده بودیم.

بیشتر بخوانید: زندگی نامه استیو هاروی

لیکوود در آن سمت شهر در حال رشد بود. جایی که خیلی صنعتی بود و سالیان سال بود که شرایط خیلی بدی داشت.

سال های زیادی لیکوود در ساختمان های فلزی همراه با نیمکت های فلزی و پارکینگ شلوغ بود. اما ما ساختمان های چوبی قابل حملی برای نگهداری از کودکان هم داشتیم.

بعضی ما را دست کم می گرفتند و می گفتند شما استطاعت مالی کافی را ندارید و افراد لایقی نیستید.

اما آمدن ما به اینجا مثل بیرون آمدن ما از سردرگمی بود و درواقع به جایی آمده بودیم که خداوند به ما قول داده بود.

این ساختمان در مسیر راه یکی از شلوغ ترین آزادراه های کشور بود. همچنین در یکی از زیباترین مناطق شهر بود.

تیم بسکتبال راکتز در اینجا برنده دو دوره قهرمانی جام جهانی شده بود و الان اینجا تبدیل به کلیسای لیکوود شده است.

 

کلیسای لیکوود جول اوستین

 

جول اوستین و خانواده اش

نام همسر: ویکتوریا اوستین

نام پسر: جاناتان اوستین

نام دختر: الکساندرا اوستین

 

جول اوستین و خانواده اش

 

جول اوستین کتابی نوشته است به نام «Become a better you» که اخیراً به فارسی با نام «نسخه ی بهتر خودت» توسط ترجمه خانم «افسانه مقدم» و انتشارات «نسل نواندیش» به چاپ رسیده است.

او این کتاب را به خانواده خود یعنی همسر، پسر و دخترش تقدیم کرده است و در ابتدای کتاب در مورد آنها اینگونه نوشته است:

تقدیم به ویکتوریا، عشق من در زندگی

ممنونم که من را باور داری و تشویق می کنی تا کارهای بزرگتری انجام دهم. عشق، دوستی و روح مهربان تو تمام روزهای زندگی ام با تو را به هدیه تبدیل کرده است.

بدون تشویق های تو به این جایگاه نمی رسیدم. به تو احترام می گذارم، تو را تحسین می کنم و مشتاقم باقی عمرم را با تو بگذرانم.

بیشتر بخوانید: کلیپ انگیزشی جذب شخص با قانون جذب – باب پراکتور

 

ویکتوریا اوستین

 

تقدیم به جاناتان، پسر عزیزم

ممنونم که چنین پسر شگفت انگیزی هستی! تو مهربان و محترم هستی و حس شوخ طبعی بی نظیری داری. هوش، ذکاوت و استعدادهایت من را شگفت زده می کند.

اوقاتی را که با هم سپری می کنیم گنجینه ای گرانبها برای من است. تو قرار است تأثیری شگرف بر دنیای ما بگذاری. افتخار می کنم که تو را «پسرم» خطاب کنم.

 

جول اوستین و خانواده اش

 

تقدیم به الکساندرا، جواهر کوچک من

ظاهری زیبا داری و باطنت هم زیباست. قلبی رئوف داری که از مهربانی و شفقت سرشار است. باهوش و بامزه و صدایی شبیه به فرشتگان داری.

وقتی آواز می خوانی عشق خداوند را احساس می کنم. من به تو افتخار می کنم و همیشه اولین طرفدارت خواهم بود!

  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

 

جول اوستین کیست؟

 

جول اوستین و پدرش

او در مورد پدرش می گوید:

پدرم در سن هفتاد سالگی فوت کرد. او می دانست روزی کشیش کلیسایی با هزاران نفر جمعیت خواهد شد. تا آن زمان در سال ۱۹۳۰ چنین موضوعی بی سابقه بود اما خداوند در نوجوانی این رؤیای بزرگ را در فلب او کاشت.

او چنین هدفی را برای خود انتخاب کرد اما سال ها طول کشید تا به آن برسد. پدر و مادرم در سال ۱۹۵۹ در لیکوود با ۹۰ نفر شروع کردند. آنها مراسم های خود را در یک فروشگاه غذایی متروکه برگزار می کردند.

برای سیزده سال لیکوود خیلی رشد کمی داشت در حالی که پدرم تمام تلاشش را می کرد اما با وجود تمام آن تلاش ها لیکوود بعد از چندین سال هنوز کمتر از ۲۰۰ نفر جمعیت داشت.

 

جان اوستین

 

او می توانست فکر کند که:

«خدایا حتما من اشتباه الهام تو را فهمیدم، حتما آن هدف و آن رؤیایی که در قلب من کاشتی اشتباه بود. من فکر کردم تو به من وعده کلیسایی با هزاران نفر جمعیت را داده ای.»

اما او به جای این نگرش، تمام تلاش خود را انجام داد و سعی می کرد بهترین خود باشد تا اینکه چند سال بعد در سال ۱۹۷۲ خداوند درها را برای او باز می کند. مردم از شهرهای دیگر برای شرکت در مراسم های او می آمدند.

بیشتر بخوانید: زندگی نامه باب پراکتور

وضع به گونه ای شده بود که دیگر در آن مکان جا نمی شدند. بنابراین سالنی با ظرفیت هزار نفر ساختند، بعد دوهزار نفر و بعد چهارهزار نفر و بعد هشت هزار نفر و در نهایت به هدفی که انتخاب کرده بود، رسید.

پدرم ایمان خود را حفظ کرده بود، به خاطر اینکه خیلی طول کشیده بود، اعتراض و یا ناشکری نمی کرد.

خیلی اوقات ما هم در طول مسیر رسیدن به اهدافمان ناامید می شویم اما باید وقتی دچار این بحران روحی می شویم به خودمان یادآوری کنیم که:

تمام این ها بخشی از روال کار است و باید این سختی ها را تحمل کنیم تا به انتهای مسیر و جایی که هدف مان قرار دارد، برسیم.

شما را به دیدن کلیپ زیبای زیر از جول اوستین در این مورد دعوت می کنم:

 

 

 

متن کلیپ بالا:

از مسیر فرار نکنید. مسیر چیزی نیست که بر علیه شما کار کند، بلکه آن برای شما کار می کند و شما را آماده می کند.

فرض کنید که یک خانم حامله بگوید حالا من نمی خواهم دیگر وزن اضافه کنم، من نمی خواهم از این لباس ها خارج شوم، این طوری نمی شود.

اگر ما نخواهیم که مسیر را طی کنیم، بچه ای نخواهیم دید. اهدافی وجود دارد که خداوند می خواهد شما به آنها تحقق ببخشید، اهدافی بزرگ، اهدافی خاص، اهدافی خارج از حد معمول.

او شما را برای آن انتخاب کرده است، لحظه موعود همین الان در آینده شما قرار گرفته است.

من از شما می خواهم که سهم کار خودتان را انجام دهید و بخواهید که از این مسیر بگذرید.

اجازه ندهید ناامیدی ها شما را منصرف کنند. اجازه ندهید که تأخیرها شما را متقاعد کنند که آن اتفاق نخواهد افتاد.

فکرهایی که به شما می گویند پیشرفت نمی کنید را باور نکنید.

اجازه ندهید ناامیدی جلوی پیشرفت شما را بگیرد. شما این همه راه نیامده اید که حالا بایستید.

شما به لحظه موعود نزدیک تر از آن هستید که بخواهید تسلیم شوید. دقیقاً قبل از به دنیا آمدن بچه سخت ترین لحظات است.

 

 

ویکتوریا اوستین کیست؟

ویکتوریا اوستین با نام اصلی ویکتوریا آیلاف متولد سال ۱۹۶۱ در ایالت آلابامای آمریکا می باشد. جول اوستین در سال ۱۹۸۷ یعنی در سن ۲۴ سالگی با ویکتوریا که ۲ سال از او بزرگتر است، ازدواج کرد.

ویکتوریا حرفه‌ی خود را به عنوان یک زن جوان با فعالیت در کسب و کار خانوادگی خود در زمینه‌ی جواهرات، شروع کرد.

سال‌ها بعد، ویکتوریا و جول اوستین با هم آشنا شدند و با هم ازدواج کردند. آن‌ها اکثر اوقات پدر جول را که کشیش بود، در مأموریت‌هایش به هند و سراسر دنیا همراهی کرده و در برخی از فقیرترین مناطق دنیا، خدمت می کردند.

بیشتر بخوانید: جملات انگیزشی جول اوستین

در حال حاضر ویکتوریا هم در کلیسای لیکوود در کنار جول اوستین سخنرانی می کند. حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر و دختر به نام های جاناتان و الکساندرا می باشد.

جول و ویکتوریا به سرعت در بین مردم محبوب شدند و طرفداران زیادی را پیدا کردند به طوری که در طول یک سال مخاطبان آنها از ۵۰۰۰ نفر به ۲۸۰۰۰ نفر افزایش پیدا کرد و به گفته ی مجله ی فوربز کلیسای لیکوود بزرگترین کلیسای غیرفرقه ای آمریکا شناخته شد.

در سال ۲۰۰۳ این کلیسا توانست مرکز کامپک، جایی که پیش از آن تیم بسکتبال هیوستون راکتز ساکن آنجا بود را نیز بدست آورد و تا ۱۸ ماه بعد مشغول بازسازی آنجا بودند. این کلیسا اکنون ۱۶ هزار صندلی دارد.

 

جول اوستین و همسرش

 

جول اوستین و همسرش چگونه با هم آشنا شدند؟

شما را به دیدن کلیپ زیر از جول اوستین دعوت می کنم:

 

 

جول اوستین و همسرش

 

متن کلیپ بالا:

من چطور با ویکتوریا آشنا شدم؟

وقتی که می خواستم برای ساعتم باتری بگیرم، می توانستم به هر مغازه دیگری بروم. صدها مغازه دیگر هم در هیوستون وجود داشت. اما کاملاً تصادفی به مغازه جواهرفروشی مادرش رفتم و ویکتوریا هم آنجا بود و با آغوشی باز منتظر من بود!

خداوند با کشیدن نخ هایم من را به آنجا هدایت کرد و اما من مجبور بودم به خدا کمک کنم تا ویکتوریا را نیز هدایت کند.

چه می خواهم بگویم؟

هیچ چیزی اتفاقی رخ نمی دهد، گام های شما توسط خدا هدایت می شود.

 

ثروت جول اوستین

دارایی خالص جول اوستین در سال ۲۰۱۷ به نقل از ویکی پدیا، بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلار گزارش شده است. او به همراه خانواده اش در یک عمارت ۵۰۰۰ متر مربعی با ارزش تقریبی ۱۰ میلیون دلاری زندگی می کنند.

 

کتاب های جول اوستین

جول اوستین کتاب های زیادی را نوشته است که اکثر آنها بسیار پرفروش بوده اند. در زیر عکس پرفروش ترین کتاب های جول اوستین که در ایران هم ترجمه و چاپ شده است را برایتان آورده ام:

  برای داشتن زندگی هدفمند، این ۴ مانع را حتما رها کنید!

 

کتاب های جول اوستین

 

کتاب نسخه بهتر خودت

 

زندگینامه جول اوستین

 

کتاب های جول اوستین

 

کتاب تفکر بهتر زندگی بهتر

 

کتاب هر روز پنجشنبه است

 

کتاب های چاپی جول اوستین را از کجا تهیه کنم؟

اگر شما هم مثل من سری به کتابفروشی ها زده باشید و سراغ کتاب های جول اوستین را بگیرید، متوجه می شوید که هر جایی شاید نتوانید کتاب های جول اوستین را پیدا کنید.

شاید کمیاب به نظر برسند چون اینطور که متوجه شدم در ایران خیلی از افراد با او آشنا نیستند، حتی وقتی از فروشنده یا مسئول کتابفروشی سوال می کنم کتاب های جول اوستین را دارید، حتی اسم او را نشنیده اند، جالب است نه؟

ولی نیازی نیست ناامید شوید. اگر در کتابفروشی های سطح شهرتان نتوانستید کتاب های جول اوستین را پیدا کنید، یک راه دیگری به شما می گویم.

در حال حاضر این کتاب ها را در سایت های اینترنتی راحت تر شاید بتوانید پیدا کنید. در زیر لیست سایت های معتبر فروش کتاب که به احتمال زیاد (البته اگر این لحظه که دارید این مقاله را می خوانید تمام نکرده باشند) می توانید در آنجا کتاب های جول اوستین را پیدا کنید، برایتان آورده ام:

 

۱- دیجی کالا 

۲- شهر کتاب آنلاین

۳- سی بوک

۴- آدینه بوک

۵- نسل نواندیش

 

دانلود رایگان کتاب جول اوستین

من در سایت نگرش نیک به همراه کلیپ های کامل جول اوستین که زیرنویس می کنم، کتاب های الکترونیکی مربوط به هر فیلم را نیز آماده کرده ام که درواقع متن فارسی همان سمینار تصویری می باشد که می توانید از قسمت محصولات، پکیج کتاب های الکترونیکی فارسی را تهیه کنید.

البته من در اینجا یکی از این کتاب های الکترونیکی را برایتان قرار دادم تا رایگان بتوانید دانلود و مطالعه کنید، کافیست روی عکس زیر کلیک کنید:

 

کتاب های الکترونیکی جول اوستین

 

سخنرانی های جول اوستین

جول اوستین در کلیسای لیکوود هر هفته یکشنبه ها سخنرانی می کند. زمان هر سخنرانی کامل او تقریباً ۲۵ دقیقه هست. من در سایت نگرش نیک سمینارهای زیادی از او را ترجمه و زیرنویس کرده ام.

به جرات می توانم بگویم که سمینارهایی که در سایت قرار داده ام جزو کاربردی ترین سمینارها هستند طوری که خودم تک تک ابتدا آنها را نگاه کردم و بهترین ها را برای قرار دادن در سایت دست چین کردم.

تا این لحظه موفق شدم ۵۰ سخنرانی از او ترجمه و زیرنویس کنم که اسامی آنها را در زیر می توانید مشاهده کنید:

۱- دشمنان شما باعث رشد شما هستند

۲- آمادگی در مسیر رسیدن به هدف

۳- خارج کردن افکار منفی از ذهن

۴- مهم قلب شماست که با خدا باشد

۵- چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم؟

۶- چگونه به راحتی به دیگران وابسته نشویم؟

۷- چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم؟

۸- چگونه بتوانیم هر شرایطی را تحت کنترل خود درآوریم؟

۹- همه چیز از قبل برای شما مهیا شده است

۱۰- چگونه از قدرت کلام مان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟

۱۱- چطور روابط مان را بهبود بخشیم؟

۱۲- چگونه فردی خاص باشیم؟

۱۳- اتفاق خوب در راه است

۱۴- ارزش خود را بدانید

۱۵- شما دوست داشتنی هستید

۱۶- چگونه به صدای درون خود گوش کنیم؟

۱۷- چگونه از یک بیمار به یک پزشک تبدیل شویم؟

۱۸- فراوانی نعمت ها

۱۹- فقط اطاعت کنید

۲۰- شما در حال رشد و تکامل هستید

۲۱- ثروت بیش از حد

۲۲- چگونه احساس خوب داشته باشیم؟

۲۳- بیست و یکمین روز شما

۲۴- چقدر برای رسیدن به خواسته تان اشتیاق دارید؟

۲۵- دنیای خدای ما

۲۶- چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم؟

۲۷- چگونه باور درست و مثبت بسازیم؟

۲۸- چگونه استعداد خود را کشف کنیم؟

۲۹-  خدا حواس اش به من هست

۳۰- چگونه محدودیت های ذهنی خود را از بین ببریم؟

۳۱- چگونه ایمان خود را به خدا تقویت کنیم؟

۳۲- کنترل زندگی شما دست کیست؟

۳۳- چگونه مشکلات را پشت سر بگذاریم؟

۳۴- قدرت ایمان

۳۵- قدرت موهبت الهی

۳۶- شما برای من اهمیتی ندارید!

۳۷- سال آینده، همین موقع!

۳۸- خدا برای شما برنامه دارد

۳۹- خودت باش

۴۰- جبران زمان سختی ها

۴۱- ایجاد ارتباط عالی با افراد موفق

۴۲- وعده خداوند در راه است

۴۳- ایجاد نگرش درست در برابر مشکلات زندگی

۴۴- چگونه نگرش منفی را به مثبت تبدیل کنیم؟

۴۵- خدا منبع شماست

۴۶- چگونه با بی انگیزگی مبارزه کنیم؟

۴۷- شما کامل و مجهز هستید

۴۸- خدمت به دیگران

۴۹- پاداش صداقت در کار

۵۰- موفقیت پس از شکست

 

بخشی از یک سمینار جول اوستین

 

 

 

متن کلیپ بالا:

استیو جابز یکی از باهوش ترین افراد در نسل ما بود. او بنیانگذار شرکت کامپیوتری اَپل است.

این شرکت بزرگ و بزرگ تر شد و خیلی موفق شد. در طول سال ها، او با هیئت مدیره شرکتش دچار تعارض شده بود و در نهایت با رأی گیری او را اخراج کردند.

او از شرکتی که خودش بنیانگذارش بود، اخراج شد. به نظر منصفانه نبود. می توانست عصبی و ناراحت شود اما در عوض او رفت و شرکتی دیگر را تأسیس کرد.

این شرکت هم آنقدر موفق شد که چند سال بعد شرکت اَپل، شرکت او را خرید، خودش را هم برگرداندند و مجدد او را در رأس قرار دادند.

او گفت اگر من از شرکت آپل اخراج نمی شدم، هیچوقت مهارت هایی که من را به کسی که اکنون هستم، تبدیل کرده است را گسترش نمی دادم.

بیشتر بخوانید: جملات انگیزشی استیو هاروی

خدا می داند دارد چکار می کند. او بی هدف به شما اجازه نمی دهد عقب نشینی کنید. شاید مثل یک اتفاق بد به نظر برسد اما همواره اگر نگرش درست تان را حفظ کنید، خواهید دید که چگونه همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد.

او می داند که چه موقع یک چیزی را از شما بگیرد و این کار به خاطر محدود کردن ما نیست بلکه به خاطر رشد ماست.

اگر کسی شما را ترک کرد، تصادفی نبود بلکه نقش آنها در داستان زندگی شما تمام شده بود.

خدا آنها را از زندگی شما حذف کرده است، پس حالا به سمت جلو حرکت کنید. بعضی چیزها را مجبوریم تحمل کنیم و راهش این است که:

بدانیم که این شرایط دائمی نیست و بدانیم که قرار است قوی تر از قبل از این شرایط خارج شویم.

مدام به خودتان یادآوری کنید که این عقب نشینی ها مقدمه رشدی جدید است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx