ویدئو/ترافیک سنگین در جاده‌های شمال

lokomotive ghatar.com ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ دیدگاه ۵۰۷

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشوراعلام شد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا، حدفاصل گچسر تا سه راهی دیزین و محدوده‌های کندوان و هزارچم، در آزادراه تهران-شمال محدوده ورودی به جاده چالوس و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک سنگین است.

وی افزود: تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است و همچنین ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده‌های گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین و در محور شهریار-تهران سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی شهداد-نهبندان و خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

وی افزود: محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور غیرشریانی سی سخت-پادنا مسدود است.

محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود
سرهنگ قدمی، رئیس پلیس راه مازندران: به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه در جاده‌های مازندران آغاز و تا روز شنبه ۱۷ خردادماه ادامه دارد.

  گاف بزرگ دوربین جریمه ترافیکی در تبریز ! +عکس

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای آخر هفته کشور
کارشناس سازمان هواشناسی کشور وضعیت آب و هوایی آخر هفته کشور را پیش بینی کرد.

  عجیب اما واقعی؛ مسافرکشی VIP توسط آمبولانس‌ها در اوج ساعات ترافیک تهران

فریبا گودرزی گفت: برای امروز در مناطق غرب وشمال غرب کشور، دامنه‌های زاگرس واستان‌های اصفهان، زنجان، قزوین، البرز و تهران وزش باد همراه با گرد وغبار پیش بینی می‌شود و بعد از ظهر امروز و حوالی شب در این مناطق بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: امروز همچنین در ارتقاعات زاگرس و استان‌های اصفهان، فارس و کرمان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود. گودرزی بیان کرد: پنجشنبه و جمعه بیشتر مناطق کشور جوی آرام دارند و از امروز تا پایان هفته نوار شمالی کشور با افزایش دما همراه است.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: طی چند روز آینده برای نوار شرقی کشور و منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. وی در خصوص وضعیت آب و هوایی پایتخت گقت: بعد ازظهر امروز در تهران افزایش ابر وجود دارد و برای ارتفاعات آن امشب بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه دمای هوا طی چند روز آینده با افزیش همراه است، افزود: دمای هوا امروز ۳۶ و فردا ۳۸ در جه سانتی گراد است.

ترافیک در آزادراه کرج – قزوین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx