با انواع براش آرایشی، پد آرایشی و فیس براش آشنا شوید

dell ghatar.com ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۳۷

آرایش کردن و تمام وسیله های لازم برای انجام آن را می توان دنیایی از جذابیت ها در نظر گرفت که هر خانمی علاقه مند به غرق شدن در آن است.

هر کدام از این لوازم آرایشی به نحوی می توانند بر روی زیبایی تاثیرگذار باشند. از این موارد می توان به براش آرایشی، پد آرایشی و فیس براش اشاره کرد که در ادامه به بررسی کاربرد و انواع آن ها خواهیم پرداخت.

براش آرایشی

براش آریشی یکی از اقلام مهمی است که توانسته انواع مختلفی را به خود اختصاص دهد. اگر می خواهید دقتتان در آرایش کردن افزایش یابد، بهترین راهکاری که پیش روی شما قرار دارد، استفاده از انواع براش های آرایشی است. به گونه ای که میکاپ شما به صورت کاملا طبیعی بر روی صورتتان خواهد نشست. پس اگر می خواهید از یک آرایش حرفه ای بهره مند شوید، تهیه این وسیله در اولویت قرار دارد.
انواع مختلفی از براش ها وجود دارند ولی شما به عنوان یک فرد معمولی نیازی نیست تا تمامی آن ها را تهیه کنید. از این رو تنها باید اساسی ترین آن ها را بشناسید و بتوانید کار خود را به خوبی به انجام برسانید.

لوازم آرایشی

ساختار تشکیل دهنده براش آرایشی

می توان این طور گفت که هر براش آرایشی از دو بخش الیاف و دسته تشکیل شده است. این الیاف که شما آن را تحت عنوان “مو” می شناسید، می تواند به دو صورت طبیعی و یا مصنوعی باشد. همچنین دسته آن نیز می تواند دو جنس مختلف را داشته باشد که چوبی و پلاستیکی دو مورد موجود هستند.

انواع براش ها

انواع براش ها بسیار جامع و گسترده هستند که هر کدام از آن کاربردی را در آرایش کردن ایفا می کنند. این براش های آرایشی اهمیت بسیار بالایی را دارند که در ادامه به بررسی چند مدل براش آرایشی با کاربرد بالا خواهیم پرداخت.

براش زیرسازی مخروطی
این نوع از براش ها توانسته اند از موهای بسیار نرم و لطیفی برخوردار باشند. از این رو می توان از آن برای استفاده از کرم پودرهای مایع بهره برد. البته هنگامی که از این وسیله استفاده می کنید، حواستان باشد که حتما به صورت نرم به پوستتان ضربه بزنید. این کار باعث خواهد شد تا کرم به خوبی بر روی پوستتان خوابیده شود.

براش باریک
برای اینکه بتوانید پوشش دهی مناسب را با کانسیلر داشته باشید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، استفاده از براش باریک است. این براش ها یک سر باریک دارند که می توان از آن برای پوشش دهی نقاطی استفاده کرد که نیاز به دقت بسیار بالا دارند. چشم و همچنین اطراف بینی در بین این موارد قرار گرفته اند.

براش رژگونه
یکی دیگر از انواع براش ها، به براش رژگونه معروف است ک الیاف به کار گرفته شده در آن بسیار نرم هستند و همچنین سر گردی را نیز به خود اختصاص داده اند. به طور حتم بیشتر شما می دانید که چگونه باید از این نوع براش استفاده کرد. در ابتدالب هایتان را کمی جمع کنید تا گونه های شما بر جسته شوند. سپس به آرامی براش رژگونه را از سمت گونه تان تا جایی که موهایتان رشد کرده اند، بکشید.

از دیگر براش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– براش مخصوص سایه زدن
– براش بادبزنی
– براش زاویه دار
– براش پنکیک

لوازم آرایشی

پد آرایشی

اگر جعبه جادویی تان را باز کنید با انواع مختلف لوازم آرایشی رو به رو می شوید ولی اگر پد آرایشی در آن وجود نداشته باشد، نمی توانید انتظار درست پیش رفتن کارهایتان را داشته باشید.

انواع پد آرایشی

پد آرایشی انواع مختلفی را به خود اختصاص داده است که هر کدام از آن ها با ماده آرایشی خاصی سازگار می باشد. از این رو در انتخاب این وسیله باید نهایت دقت را داشته باشید و نوع با کیفیت و استاندارد آن را تهیه کنید.

پد حوله ای
اگر می خواهید که از یک زیرسازی خوب در هنگام آرایش بهره مند شوید، توصیه ای که به شما می شود، استفاده از پد حوله ای است. زیرا بسیاری از افراد موادی مانند کرم را با دست بر روی صورتشان مالش می دهند. از این رو در استفاده از پنکیک به مشکل بر می خورند.
برای پنکیک یک پد مناسب باید در نظر گرفته شود که نرمی ویژه ای را داشته باشد و از گوله شدن مواد آرایشی جلوگیری کند. از این رو استفاده از پدهای حوله ای یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست.
از آنجایی که این پدها قیمت بالایی ندارند، می توانید به راحتی آن ها را بعد از چندین بار استفاده تعویض کنید. همچنین فراموش نکنید که در صورت استفاده باید آن را در یک محیط در بسته بدون برخورد با چیزی قرار دهید. در غیر این صورت ضررات بزرگی متحمل پوست شما خواهد شد.

پدهای تخم مرغی
پدهای تخم مرغی که تحت عنوان “پدهای اشکی” نیز شناخته شده اند، یکی از محبوب ترین ها در بین خانم ها هستند. چرا که عملکرد آسانی را برای آن ها در هنگام میکاپ به همراه داشته است.
از این پد برای کرم پودر یا پنکیک های مختلف استفاده می شود. زیرا ساختار اشک مانندی که دارد باعث خواهد شد تا مواد آرایشی به خوبی بر روی صورتتان بنشیند. به گونه ای که کار آرایشی شما را یک متخصص حرفه ای به انجام رسانده است. همچنین موردی که در رابطه با این پدها باید بدانید، جنس آن هاست که از نوع اسفنج هستند.

برس های بادبزنی
برس های بادبزنی را می توان برای خانم هایی در نظر گرفت که گاهی اوقات در استفاده از کرم پودر دچار زیاده روی می شوند. این برس در این حالت می تواند یکنواختی را بر روی صورت شما ایجاد کند، بدون اینکه هیچگونه مشکلی برای آرایش شما به وجود آید.
البته بسیاری از خانم ها از دستمالی کاغذی برای اینکار استفاده می کنند که در رابطه با این موضوع باید گفت باعث جا ماندن رد بر روی صورتتان می شود و آنطور که باید نمی تواند یکنواختی را در میکاپ شما ایجاد کند.
از دیگر پدهای آرایشی می توان به پد آرایشی ژلاتینی و برس پنکیک و کرم پودر اشاره کرد.

لوازم آرایشی

فیس براش

یکی از لوازمی که که می تواند برای صورت شما نقش موثری را داشته باشد، فیس براش است. این براش یکی از انواع ابزارهایی می باشد که برای شستشو و یا پاکسازی صورت طراحی شده است. از این رو افراد زیادی تمایل به استفاده و خرید آن دارند.
برای اینکه بتوانید با فیس براش کار کنید، نیاز به یک باتری دارید. همچنین شارژ شدن آن نیز توسط پایه های مخصوص است. پس از اینکه این وسیله را روشن کردید، برس هایی که در آن به کار گرفته شده اند، به صورت خیلی آرام بر روی صورت شما حرکت می کند و فرآیند اصلی خود را به انجام می رساند.

انواع فیس براش

فیس براش را می توان بر حسب موارد مختلفی دسته بندی کرد و نوع حرکت یکی از این گزینه های پیش رو است. تقسیم بندی انواع فیس براش از لحاظ حرکت به صورت زیر هستند:
– فیس براش چرخشی
– فیس براش لرزشی

فیس براش چرخشی
نوع حرکتی که در فیس براش چرخشی احساس می شود، به صورت دورانی است. البته در استفاده از آن و میزان فشار دادن به پوستتان باید تعادل را حفظ کنید. زیر ممکن است سایش بر روی پوست شما ایجاد شود.

فیس براش لرزشی
در فیس براش لرزشی نیز حرکت به صورت لرزش های مداومی است که بر روی پوست ایجاد می شوند. این لرزش ها باعث می شوند تا عملیات پاکسازی به خوبی صورت بگیرد. یکی از مزیت های این نوع فیس براش این است که برس های آن تماس مستقیمی با پوست شما ندارند. از این رو سایشی نیز اتفاق نخواهد افتاد.

لوازم آرایشی

سخن آخر
هر کدام از لوازم آرایشی که در این مقاله ذکر شدند، به نحوی می توانند بر روی پوست و میکاپ شما تاثیر خود را بگذارند. از این رو باید به نکات قابل توجه زیادی دقت کنید که یکی از آن ها انتخاب مناسب انواع پدهای آرایشی، فیس براش و براش آرایشی می باشد. در نهایت با استفاده از آن ها می توانید به سمت یک میکاپ واقعی و طبیعی بروید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx